Ve druhém kroce si zákazník zadává způsob platby a dopravy.

Výběr země

Celá nabídka dopravy a plateb se řídí zemí, která je zadaná v sekci Vyberte zemi doručení. Seznam těchto zemí, do kterých je možné objednávku odeslat se nastavuje v administraci dle návodu zde. Zaškrtnuté země v tomto seznamu se následně zobrazují v této rolovací nabídce.

Ve výchozím nastavení je zde předvolená země, která odpovídá jazykové mutaci, ve zákazník objednávku provádí.

Výběr dopravy

Po výběru země doručení se zobrazí související typy doprav, které můžete nastavit podle návodu zde. Zobrazují se jen typy dopravy, které jsou aktivní, a které splňují případně omezení nastavené dané dopravě. Zákazníkům se v tomto místě zobrazuje poznámka, kterou můžete použít pro upřesnění informací o dopravě nebo pomocí které můžete nějakou dopravu zákazníkům doporučit.

Řazení je také možno změnit přesunutím položek s typy doprav na vyšší nebo nižší pozici.

V případě zvolení některého z typů dopravy, které vyžadují dodatečné upřesnění informací (např. upřesnění výdejního místa Balíku do balíkovny nebo v případě zásilkovny), zobrazí se vyskakovací okno s požadovanými podrobnostmi.

Časté problémy

Pokud se zde nezobrazuje požadovaný typ dopravy, ujistěte se, že:

  • máte správné nastavení omezení dopravy dle návodu z pohledu zemí,
  • máte správně nastavené minimální hmotnosti pro zobrazení dopravy. Pokud má doprava například nastavenou minimální hmotnost, aby se zobrazovala, musí mít produkty produkty vyplněné pole hmotnost a tím zadané, že samotné produkty něco váží. Pokud produkty nemají zadanou hmotnost a je podmíněná v nastavení dopravy, nebude se zde v nabídce zákazníkům zobrazovat.
  • podle obdobné logiky spadá objednávka do cenového intervalu, který je nastaven pro požadovaný typ dopravy v oddílu omezení.
  • máte správně nastavené skupiny doprav, pokud je využíváte dle nastavení omezení.

Vyberte platbu

Podle zvoleného typu dopravy se zákazníkům nabídnou platební metody, které jsou pro dopravu aktivní. Názvy platebních metod jsou zobrazovány tak, jak jsou zasílány poskytovatelem platební brány. Jejich přejmenování nebo editaci platebních možností brány spravujete v administraci poskytovatele, nikoliv v UPgates administraci.   

Časté problémy

Pokud se zde nezobrazuje platební metoda, kterou hledáte, ujistěte se, že:

  • je zaškrtnutá jako povolený typ platby v nastavení dopravy podle návodu.
  • splňuje interval minimální a maximální částky podle návodu.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna