Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.
Aktualizace systému na verzi 13

Nové funkce

Akce při změně stavu zásob

Automatická deaktivace / aktivace produktů na základě skladu. Systém automaticky hlídá dle vámi nastaveného limitu skladu deaktivaci (archivaci) a opětovnou aktivaci při naskladnění. Více v nápovědě

Plátce DPH

U zákazníka (firmy) si nyní můžete přímo v profilu definovat zda je nebo není plátce DPH. Dle toho se následně bude řídit i fakturace, není tak třeba ověřené zákazníky hlídat a upravovat fakturaci.

Nastavení variant

Pro rychlejší zpracování variant, které doposud bylo nutné otvírat postupně.

  • V nastavení variant je nyní možnost zobrazit další informace o jednotlivých variantách, bez potřeby rozklikávat varianty.
  • Možnost zobrazení sloupce obrázky.
  • Hromadné úpravy pro "Zobrazit na webu" u variant.

Komunikace

Pro lepší orientaci a práci s kontakty.

  • Umožnění hromadných úprav těch prvků, které to dovolují jako jsou oslovení, aktivace, skupiny, ceníky a další.
  • Doplnění filtrace a sloupců v kontatech.

Práva uživatelů

Doplnili jsme možnosti do práv jednotlivých uživatelů o skrytí statistik a informacích o obratech / objednávkách.

Platby

Pro lepší orientaci v platbách a přehledu nastavení jednotlivých plateb, jsme doplnili sloupce a rozšířili filtraci v platbách.

Google Survey

Google začal nabízet sběr hodnocení obchodu (obdoba heureky Ověřeno zákazníky). Tento kód jsme implementovali do předdefinovaných polí pro Google. Naleznete jej pod Nastavení / Propojení / Google - Google Customer Reviews

Další

  • Kontrola vrácení zboží na sklad při stornování objednávky.
  • Doplnění historie akcí v obchodních případech.
  • Doplnění vlastních polí do dopravy a platby jako poznámky do exportu.