Aktualizace systému verze 17

Funkce

SMS notifikace

Nově lze zákazníky informovat o objednávce formou SMS. SMS notifikace fungují podobně jako systémové emaily. Můžete vytvářet šablony a nastavit si automatické odesílání pro zvolené stavy objednávek. Ceník SMS zpráv si můžete prohlédnout zde.

Upozornění!

Platba za SMS se provádí odečtením kreditu z peněženky ve chvíli odeslání SMS. Vzhledem k tomu, že je odesílání SMS možné nastavit automaticky po změně stavu objednávky, mějte vždy dobitou dostatečnou částku, aby nedošlo k náhlému vyčerpání kreditu a k zablokování vašeho eshopu.

Úprava metráže - výchozí hodnota a dopočet násobku

U metráže můžete v administraci definovat výchozí hodnotu. Nově se však bude pro zákazníka vše automaticky dopočítávat do nejbližší možné hodnoty, kterou může objednat. V minulosti toto musel zákazník zadat manuálně.

Nový Pohoda konektor

Vylepšené automatické propojení Pohody a vašeho eshopu. Nový konektor nainstalujete na pár kliknutí. Odstraněny chyby z předchozích verzí. Chybové hlášky jsou součástí konektoru. Podrobnější informace o novém propojení zde.
Nově přidány funkce jako:
  • Vrácení stavu o vyřízení zpět do eshopu.
  • Export zákazníků z objednávky do adresáře Pohody.
  • Registrace DPH v EU.
  • Nastavení výchozí měny.

Administrace

V aktualizaci jsme se zaměřili na zjednodušení odbavení objednávek v systému. Čerpali jsme zejména z vámi zaslaných podnětů, které jsme nyní promítli do systému.

Režim úprav

Po aktivaci editačního módu můžete spravovat některé položky přímo v seznamu objednávek. Nemusíte již zdlouhavě otvírat celou objednávku pro editaci například sledovacího kódu nebo označení objednávky jako zaplacené.

Sledování balíků přímo ze seznamu objednávek

Volá vám zákazník kde se nachází jeho balíček? Nově není nutné proklikávat se do detailu objednávky nebo dokonce hledat na webu dopravce adresu pro sledování balíku. Jednoduše v seznamu objednávek kliknete na sledovací číslo a hned víte, kde se balík nachází.

Detail zákazníka na první stránce objednávky

Veškeré kontaktní údaje zákazníka na první stránce objednávky. Vše přehledně spolu s položkami na jedné stránce. Pro editaci údajů stále slouží druhá záložka.

Rychlé náhledy objednávek a jiných dokumentů

Ze seznamu objednávek lze prohlížet rychlé náhledy dokumentů vedených u objednávky. Malé číslo u lupy znamená počet vygenerovaných dokumentů, po najetí se zobrazí kompletní seznam, po kliknutí se zobrazí konkrétní dokument.

Filtr expirovaných GDPR souhlasů

V seznamu zákazníků můžete vyfiltrovat zákazníky s příznakem "Expirováno". Tyto můžete hromadně odstranit nebo požádat o prodloužení souhlasu.

Automatické generování faktur

Mnozí z vás poptávali funkci generování faktur. Nyní lze automaticky generovat faktury po přijetí objednávky nebo po zaplacení.

Ostatní 

  • Zobrazení obrázků v seznamu produktů v administraci přesunuto pod tlačítko sloupce.
  • Úprava řazení ceníků.
  • Obrázek do dopravy a platby lze přidat v administraci (pouze nový designer od verze 2.5, nové šablony).
  • Zobrazení ceny u konfigurací.
Další článek
Česko patří mezi nové evropské tygry, růst táhnou malé firmy a online byznys