Aktualizace systému verze 31.1. Nové procházení doplňků a optimalizace systému
Náš systém prošel malou aktualizací na verzi 31.1, která je zaměřena především na optimalizaci systému. Přinášíme také nové zobrazení katalogu doplňků na našem webu, ve kterých můžete díky novým filtrům přesněji najít to, co hledáte. V tomto článku najdete výpis toho nejdůležitějšího, co aktualizace verze 31.1. přináší.
Nové zobrazení doplňků
Nejvíce viditelnou změnou nové verze systému je nové zobrazení a procházení doplňků. Ty nyní rozdělujeme na doplňky (technické propojení) a služby (napojovaný nástroj). Tímto stylem můžeme lépe rozlišovat jednotlivé typy našich propojení, které obsahují jednotlivé nástroje, integrátory a individuální služby agentur. Doplňky můžete nyní primárně filtrovat podle propojované služby. Větší důraz teď dáváme ověřeným doplňkům, které vznikly přímo v úzké spolupráci s námi.
Všechny změny v doplňcích se plně projeví až v následujících dnech.
Identifikace zákazníka pro Zboží a Sklik
Seznam reaguje na ohlášení konce sběru cookies 3. stran u nejrozšířenějšího prohlížeče Google Chrome. Tento krok může e-shopy připravit o část dat, která jsou důležitá pro identifikaci potenciálních kupujících ve výkonnostích reklamách. Jedním z opatření, které reklamní systém Sklik a srovnávač Zboží.cz v reakci na tyto změny zavádí, je nový proces identifikace zákazníka pomocí jeho zašifrované emailové adresy. Novou funkci si můžete aktivovat jednoduše pomocí jednoho zaškrtávacího políčka v Upgates. Najdete jej v sekci Doplňky/Seznam.cz/Hlavní. Vaším reklamám tímto krokem umožníte částečně vykompenzovat ztrátu dat v souvislosti s koncem cookies třetích stran.
Jak je to z pohledu práva?
Pokud začnete využívat identifikaci zákazníků od Seznamu, měli byste lehce upravit i právní předpisy ve svém e-shopu. Informace by měla zaznít v cookies liště a také v Zásadách zpracování osobních údajů, které už máte na webu. Jak na to, se dozvíte v nápovědě od Seznamu.
Rychlejší načítání poboček
V minulosti jste nám hlásili pomalejší načítání seznamu poboček v případech, kde widget obsahoval velké množství výdejních míst. Provedli jsme optimalizaci systému, aby se vašim zákazníkům zobrazily pobočky mnohem rychleji a nic je tak nezdržovalo od pohodlného dokončení objednávky.
Zobrazení věrnostních bodů u kontaktů
Vaše podněty jsme zapracovali i v tomto případě. Na základě zpětné vazby jsme zobrazili počet věrnostních bodů i pro zákazníky, kteří jsou pouze typem kontakt. Díky tomu můžete motivovat své zákazníky k registraci. Pokud ji dokončí pod stejným emailem, se kterým dosud nakupovali, získají přístup k věrnostním bodům z předchozích objednávek.