
Aktualizace systému verze 32
V této aktualizaci Vám přinášíme nejen nové funkce, ale také optimalizace k zlepšení používání administrace a výkonu systému.
Pozor! S novou aktualizací přichází také změna minimální hranice, za kterou budeme schopni garantovat správné fungování níže vypsaných funkcí. Zkontrolujte si prosím, že po aktualizaci využíváte aktuální verzi prohlížeče a novou verzi šablon 5.0.
Tato minimální hranice se posouvá také pro funkci Designer.
Nejnižší podporovaná verze šablony je 4.0.
Před přechodem na novou verzi grafiky doporučujeme provést manuální zálohu grafiky.
Přechod na novou verzi šablony můžete provést dle tohoto návodu.
NOVINKY
Upgates Pay
Platební brána, kterou si váš e-shop zaslouží!
Představujeme Upgates Pay – inline platební bránu vytvořenou přímo na míru pro Upgates e-shopy!
S minimálními poplatky, přehlednou administrací a automatickým párováním plateb už nemusíte řešit složitosti jiných řešení.
- Minimální poplatky? ANO!
- Inline platební brána? ANO!
- Přehledná administrace? ANO!
- Automatické párování plateb? ANO
- Vaše logo přímo v platebním procesu? ANO!
- Vlastní barevná konfigurace platebního procesu? ANO!
- Refundace přímo z objednávky v administraci? ANO!
Zákazníci tak mohou vidět vaši značku i během platby, což posiluje důvěru a profesionalitu vašeho e-shopu. A nejlepší na tom? Správa plateb přímo ve vaší administraci – bez zbytečného přepínání mezi systémy. Aktivujte si Upgates Pay a užijte si jednoduché, rychlé a spolehlivé platby bez skrytých poplatků!
Už nemusíte řešit složitosti jiných řešení. Pokud expandujete a přidáváte domény, nebo jiné měny vše se propojí zcela automaticky
Bonus
V rámci Upgates Pay získáváte doplněk Párování plateb zcela zdarma, který umožňuje párovát platby v rámci nejpoužívanějších bank v Česku, na Slovensku, Rumunsku a Maďarsku.
Získejte předběžný přístup ještě dnes!
Spouštíme Upgates Pay právě teď! Už nyní si můžete vyzkoušet pilotní provoz na svém e-shopu a mít exkluzivní přístup mezi prvními.
Stačí se přihlásit prostřednictvím ticketu ve vaší administraci a my vám platební bránu přidáme do administrace. Nečekejte a buďte mezi prvními, kdo si užijí jednoduché, výhodné a plně integrované platby přímo v Upgates!
Designer
Přehlednější prostředí pro každého
Abychom vám usnadnili práci a nezahltli vás hromadou (a že je to skutečně pořádná kupa) možností jak si jednotlivé prvky šablony nastavovat, optimalizovali jsme prostředí Designeru.
Designer aktuálně bude fungovat ve dvou nastaveních:
- Základní možnosti (Výchozí nastavení)
Zahrnuje všechny klíčové funkce, které většině uživatelů stačí pro jednoduchou správu vzhledu e-shopu, jsou nyní přístupné rovnou a v přehledné podobě postranního panelu. - Všechny možnosti
Pokud si chcete s grafikou opravdu vyhrát a přizpůsobit šablonu do nejmenších detailů, stačí si aktivovat Rozšířené možnosti a popustit uzdu své fantazie.
Ať už chcete rychle doladit vzhled, nebo si hrát s detaily, Designer vám teď nabídne přesně to, co potřebujete!
Nová verze grafických šablon 5.0
V nové aktualizaci vám přinášíme i novou verzi grafických šablon.
Nové šablony přináší spoustu nových optimalizací, ale také hlavně i nových funkcí jako například Připomínkový email zákazníkovi, aby ohodnotil zakoupené produkty, Duální ceny, anebo také zobrazení více skladů v detailu produktu.
Pár nejdůležitějších změn jsme pro vás sepsali do tohoto článku.
Upravení obsahu přímo v Designerovi
Vylepšili jsme úpravy obsahu jednotlivých prvků. Nově můžete editovat obsah jednotlivých prvků přímo v Designeru – bez nutnosti složitě přepínat mezi stránkami v administraci.
Inspektor prvků
Funkce, kterou už dlouhodobě u nás znáte a hojně využíváte v každém prostředí Designera, jsme nyní vylepšili.
Díky této funkci dokáže upravit prvky rychleji a jednodušeji, protože umožňuje vybírat prvky jednoduchým najetím myši.
Co máme pro vás nového?
- Lepší přehlednost - Již vás nebudeme zatěžovat rozdílem Testovací vs. Ostrá verze. Vše upravujete přehledně na jednom místě (v Designerovi)
- Inspektor prvků - Nyní jej můžete vypnout a procházet si tak váš e-shop podobně jako dříve v testovací verzi. Už žádné složité přesouvání mezi dalšími stránkami.
Jasnější tlačítko Uložit
Chápeme, že po odstranění nutnosti rozližovat testovací a publikovanou verzi (viz rozšíření funkce Inspektor prvků), je pro vás práce intuitivnější, protože jednoduše vše co upravujete v sekci Grafika (Designer, Bannery, Headlines, Vyskakovací okno), se ukládá do Designeru a neovlivňuje publikovanou verzi. Nicméně může to z počátku působit zmatení v tom, co skutečně dělá tlačítko Uložit (Jen ukládá, anebo ukládá a zároveň publikuje?).
Proto jsme tlačítko Uložit decentně upravili a přidali vizuální indikaci, která vám jasně napoví, co se v daný moment děje.
Jak to funguje?
- Ukládání + publikace (např. změny v nastavení e-shopu) – tlačítko Uložit zůstává stejné jak jste zvyklí. Změny ukládá a rovnou publikuje.
- Ukládání (např. úpravy v sekci Grafika) – tlačítko Uložit má u sebe ikonku upozorňující, že provedená změna se pouze uloží, ale nepublikuje.
Důležité pro vás je, že jsme zachovali původní funkcionalitu tlačítka jako takového. Nedochází k žádné změně logiky tlačítka. Pouze jsme přidali indikaci, která vám napoví v případě, kdy si nebudete jisti co přesně tlačítko Uložit dělá.
Co se tím zlepšilo?
- Méně nejasností – vždy víte, co přesně tlačítko dělá
- Lepší přehled mezi změnami pro Designera a publikovanou verzí
Díky této úpravě se už nemusíte obávat, jestli vaše změny ovlivní ostrou verzi e-shopu nebo zůstanou v Designeru. Vše máte jasně označené, a tím i plně pod kontrolou!
Rozložení
Práce s šablonou je teď ještě jednodušší! Do navigačního panelu Designeru jsme přidali novou položku „Rozložení“, která vám okamžitě ukáže editovatelné prvky a umožní jejich přeuspořádání bez složitého hledání. Už nemusíte zdlouhavě procházet obsah stránky, hledat konkrétní sekci a vybírat rozložení – vše máte přehledně na jednom místě!
Tato novinka vám urychlí a zpřehlední práci, ať už děláte drobné úpravy, nebo kompletní redesign e-shopu.
Rozložení můžete samozřejmě měnit i v průběhu editace samotného prvku. Zachována zůstala možnost editace přímo přes tlačítko v navigačního panelu, avšak proběhla menší změna a to v pozici tlačítka. Bylo přesunuto do části AKCE.
Editace v obsahu stránky přes tlačítka s rychlou akcí, zůstala zachována.
Rozdělení bannerů Nezveřejněná vs. Publikovaná verze
Mnoho z vás si přálo možnost editovat bannery separátně pro publikovanou verzi, a tak jsme vám ji přinesli!
- Upravujte bannery pro ostrou verzi e-shopu bez ovlivnění rozpracované grafiky
- Připravte si nové bannery v Designeru (nebo editoru kódu) a publikujte je až ve chvíli, kdy budete mít grafiku hotovou
- V nové sekci upravíte nejen Bannery, ale také Headlines a Vyskakovací okno
Stačí si tuto funkci zapnout a v nové sekci Publikováno upravovat bannery nezávisle na těch, které právě připravujete v Designeru. Díky tomu můžete provádět sezónní úpravy bez narušení dlouhodobých redesignů!
Funkci lze využít i pro případy, kdy máte dlouhodobě rozpracovanou grafiku přes Editor kódu, máte upravený styl bannerů k nové grafice, ale mezitím potřebujete rychle upravit bannery na publikované verzi například z důvodu sezonních akcí.
Více informací se dozvíte v naší nápovědě.
Vylepšený vzhled administrace!
Upgates neustále pracujeme na tom, aby správa vašeho e-shopu byla co nejintuitivnější a nejpříjemnější. Proto jsme lehce upravili vzhled administrace, aby byla přehlednější, modernější a usnadnila vám orientaci při každodenní práci. Jemné vizuální úpravy přinášejí lepší strukturu, čistší design a intuitivnější ovládání a rozmístění sekcí, abyste se mohli soustředit na to nejdůležitější – růst svého e-shopu!
Z důvodu této aktualizace se tak i přemístili určité pole, jako je například kód produktu, EAN, atd., do nových záložek.
Automatizace objednávek
Stránka s přehledem automatizací
Chcete si zjednodušit správu e-shopu a ušetřit cenný čas? Využívejte automatizace!
Díky nim můžete zautomatizovat klíčové procesy, jako je generování faktur, párování plateb, expedice objednávek, skupiny zákazníků – a tím minimalizovat ruční práci.
Abychom vám orientaci v automatizacích usnadnili, přidali jsme novou stránku s přehledem všech automatizací, které můžete na svém eshopu využít.
Novou sekci najdete v levém menu, sekce Nastavení / Automatizace
Automatizace - Generování faktur
Ušetřete si čas a zjednodušte práci s objednávkami díky nové úrovni automatizace faktur! Kromě klasického generování při vytvoření nebo zaplacení objednávky nyní můžete faktury automaticky vystavovat i při změně stavu objednávky nebo na základě specifického způsobu platby.
Tato novinka vám pomůže zrychlit procesy, snížit manuální práci a mít fakturaci pod kontrolou.
Nastavit tuto automatiku můžete podle naší nápovědy.
Automatizace Hodnocení produktů
Všichni to známe, máme spoustu povinností, a když se nám e-shop nepřipomene, hodnocení produktů jen velmi zřídka udělíme sami.
Abyste zvýšili šance ohodnocení svých produktů, můžete použít novou automatizaci, která zákazníkovi odešle email a připomene, že zakoupené produkty má ohodnotit.
Rozšířili jsme tedy kompletní funkci Hodnocení.
Nově máte možnost nastavit přesně po kolika dnech / hodinách se zákazníkovi odemkne hodnocení zakoupených produktů a zároveň možnost nastavit kdy odejde zákazníkovi email s připomenutím, že má zakoupené produkty hodnotit.
Jak email vypadá?
Jak automatizaci nastavit?
Více informací o tom jak automatizace na hodnocení funguje a jak jí nastavit se dozvíte v naší nápovědě Začátek hodnocení a Připomenutí zákazníkovi, aby zakoupené produkty hodnotil
Automatizace výzva k platbě
Stává se vám, že zákazníci zapomenou dokončit platbu? Teď už se o to nemusíte starat! Nová funkce „Upozornění pro nezaplacené objednávky“ automaticky odešle zákazníkovi e-mail s výzvou k zaplacení, čímž zvýšíte úspěšnost zaplacených objednávek a snížíte počet těch neuhrazených.
Jak email vypadá?
Jak funkci aktivovat?
Více informací o tom jak automatizace na výzvu k platbě funguje a jak jí nastavit se dozvíte v naší nápovědě.
Více skladů
Rozšiřte správu svého e-shopu na další sklady a nabídněte zákazníkům lepší přehled o dostupnosti produktů! S naším novým doplňkem Více skladů můžete evidovat zásoby napříč několika sklady, zobrazit jejich dostupnost přímo na e-shopu a dokonce určit i jejich konkrétní umístění ve skladu.
Jak to vypadá v praxi?
Přímo u každého produktu (a jeho varianty) zákazník uvidí dostupnost ze všech vašich skladů – ať už jde o centrální sklad, pobočku nebo externí skladové prostory.
A pokud budete mít správně nastavené podmínky pro zobrazení, můžete sklady zobrazit i zákazníkům na e-shopu
Jak Více skladů na e-shopu aktivovat?
Více informací o tom jak sklady fungují a jak je nastavit se dozvíte v naší nápovědě.
Zobrazení maximálního počtu kusů
Spolu s rozšířením skladů přichází i funkce pro zobrazení maximálního počtu kusů. Pokud máte na e-shopu nastaveno zobrazení počtu kusů, nemusí to být vždy vhodné. Například pokud máte příliš velký počet kusů, anebo jen nechcete ukázat přesný počet kusů zákazníkům / konkurenci.
Nyní pomocí tohoto nového nastavení omezíte maximální počet zobrazených kusů.
Jak limit nastavit můžete zjistit v naší nápovědě.
Duální měny
Představujeme novou funkci, která změní pohled vašich zákazníků na vámi uváděné ceny.
Každý produkt s cenou může nově mít zobrazené dvě ceny. Klasickou prodejní a nově i cenu přepočtenou duální.
Co duální měna přináší?
Můžete zobrazit cenu v druhé měně zákazníkům, aniž byste museli mít nastavenou druhou jazykovou mutaci. Nepřicházíte tak o zákazníky z ostatních zemí.
Například slovenským zákazníkům nedělá problém číst české popisky, avšak odhad CZK ceny na EUR může být v některých případech složitější. Touto duální cenou jim přepočet zjednodušíte. Podobně na tom budou například jazykové mutace v anglickém jazyce, které budou mít v základu USD a například duální cenu v EUR.
Jak duální měna na e-shopu vypadá?
Zobrazení v seznamu produktů
Zobrazení v detailu produktu
Jak duální měnu nastavit?
Více informací o tom jak duální ceny fungují a jak je nastavit se dozvíte v naší nápovědě.
Nové jazyky
Expanze do zahraničí je teď jednodušší než kdy dřív! Nově jsme do systému přidali překlady do němčiny, polštiny, maďarštiny a rumunštiny, včetně překladů pro všechny doklady.
Stejně jako u ostatních jazyků najdete nové překlady v sekci Obsah / Překlady, kde si je můžete snadno přizpůsobit podle svých potřeb.
Rozšiřte svůj e-shop na nové trhy, oslovte zahraniční zákazníky a posuňte svůj byznys na další úroveň!
(překlady se nevztahují na systémové překlady v administraci)
Zboží.cz
Na základě vaší zpětné vazby, přidáváme nové možnosti pro Vlastní pole. U srovnávače Zboží.cz nyní můžete nově přidat položky:
- CONDITION - Stav nabízeného zboží (new, open_box, used, refurbished)
- CONDITION_DESC - Textový popis stavu zboží
- WARRANTY - Číselná hodnota vyjadřující počet měsíců záruky
Nové proměnné
Přidali jsme nové proměnné (dynamické zásupce):
Poznámka zákazníka:
Poznámku můžete použít pro dokument Faktura.
EAN:
EAN je nyní možné vložit i do Faktury
Typ platby v objednávce: (více zde)
Využívá se například pro propis Připomínkového emailu u nezaplacených objednávek.
Slevový kupón: (Více zde)
Využívá se například pro rozpis úpdajů o kupónů z objednávky.
API
Detailnější výpis změn najdete v našem článku Changelog API.
OPTIMALIZACE
SEO - Stránkování
Na základě analýzy od našeho SEO specialisty jsme provedli důležitou úpravu týkající se canonical odkazu u stránkování.
Nově na každé stránce stránkování je nastaven canonical tak, aby odkazoval na sebe sama.
Například stránka č. 4 bude mít v canonical odkazu také stránku 4. Dříve tento canonical odkaz vůbec nebyl uveden, což mohlo ovlivňovat správné indexování stránek.
Tato úprava pomůže vyřešit případné problémy s duplikovaným obsahem a zlepší SEO výkon vašich stránek!
Co je to canonical a jak funguje?
Canonical tag je HTML prvek, který informuje vyhledávače o tom, která verze stránky je ta „originální“ nebo preferovaná, pokud existuje více stránek s podobným nebo duplikovaným obsahem. Tento tag pomáhá vyhledávačům správně přiřadit hodnotu SEO k preferované stránce a předejít penalizaci za duplikovaný obsah.
Výhody canonical odkazu na stránkování
-
Prevence duplicitního obsahu: Stránky s více stránkováním (například 2. stránka, 3. stránka atd.) mohou mít velmi podobný obsah, což může vést k problémům s duplikovaným obsahem. Pokud by všechny stránky s jiným číslem stránkování odkazovaly na hlavní stránku (nebo vůbec žádný canonical tag), vyhledávače by mohly považovat všechny stránky za duplicity. Odkazování na sebe sama (například 4. stránka odkazující na stránku 4) pomáhá vyhledávačům jasně pochopit, že každá stránka je samostatná a ne duplikát jiných.
-
Lepší indexování a hodnocení: Pokud každá stránka odkazuje sama na sebe, vyhledávače se nebudou snažit sloučit stránky do jednoho výsledku, což znamená, že každá stránka dostane svou vlastní váhu a nebude penalizována za duplicitní obsah.
-
Zlepšení relevance a efektivní využití crawl budgetu: Vyhledávače mají omezený "crawl budget", tedy počet stránek, které mohou procházet. Když každý stránkový odkaz odkazuje na sebe, vyhledávače mohou efektivněji procházet jednotlivé stránky, aniž by se zbytečně zaměřovaly na duplicity.
Proč je to změna k lepšímu?
Před touto úpravou, pokud canonical tag chyběl, mohl vyhledávač považovat všechny stránky stránkování za duplicitní, což by mohlo mít negativní dopad na SEO (např. nižší hodnocení pro více stránek). Nově, když každá stránka odkazuje na sebe, je situace jasná – vyhledávače pochopí, že každá stránka v řetězci je samostatná a má vlastní hodnotu.
Rizika, která se minimalizují:
Pokud by canonical odkaz vedl na hlavní stránku (např. první stránku), mohlo by to způsobit, že stránky s vyššími čísly stránkování by byly považovány za méně relevantní nebo dokonce ignorované. Tímto způsobem se zajišťuje, že každá stránka je správně indexována a není zbytečně penalizována.
Shrnutí:
- Canonical na sebe sama pro každou stránku stránkování je správný způsob, jak předejít problémům s duplicitním obsahem.
- Pomáhá to vyhledávačům správně přiřadit hodnotu SEO k jednotlivým stránkám.
- Zlepšuje indexování a celkový SEO výkon vašeho webu.
Tato změna tedy nejen zlepšuje SEO, ale také vám pomůže dosáhnout lepších výsledků v hledání, protože každá stránka dostane „čistou“ a jasně definovanou hodnotu.
Přehlednější správa jednotek
Abychom vám práci co nejvíce usnadnili, přepracovali jsme správu jednotek tak, aby byla srozumitelnější a přehlednější.
Nová sekce pro jednotky – vše na jednom místě, žádné složité hledání
Vizuální zlepšení – modernější rozhraní pro lepší orientaci
Jasné návaznosti mezi nastaveními – už žádné neviditelné konflikty!
Dříve se stávalo, že se některá nastavení vzájemně přebíjela a nebylo jasné proč. Nyní systém přehledně ukáže, které nastavení ruší to předchozí, takže budete mít plnou kontrolu a jasnou představu o tom, co a jak funguje.
Více v naší nápovědě zde.
Zásilkovna - Export balíků
Expedice objednávek je teď mnohem jednodušší a rychlejší! 🚀
- Export balíků – nyní můžete místo 10 balíků exportovat až 25 najednou, což urychlí zpracování objednávek a sníží manuální práci.
- Tisk štítků přímo při tvorbě balíků – už žádné zdlouhavé vyklikávání objednávek! Štítky vytisknete ihned po vytvoření balíků.
- Přehlednější okno pro tisk štítků – nově zřetelněji rozlišujeme zásilky, které podporují všechny formáty, a ty, které je nutné tisknout ve formátu A6 podle požadavků Zásilkovny.
- Nový sloupec se stavem zásilky v Zásilkovně
Díky těmto vylepšením ušetříte čas, zjednodušíte si práci a expedice poběží rychleji než kdy dřív!
Párování plateb
Na základě vašich podnětů jsme rozšířili možnosti nastavení stavů objednávek v doplňku Párování plateb.
Dříve jste mohli vlastní stav objednávky nastavit pouze pro dobírku a bankovní převod, nyní ale máte možnost přizpůsobit si stav objednávky i pro ostatní platební metody.
GLS widget
Připravili jsme nový GLS widget, který je nyní automaticky aktivován pro všechny dopravy typu GLS s funkcí automatického stahování poboček.
Tato inovace vašim zákazníkům umožní snadno a rychle zobrazit dostupné pobočky v jejich okolí.
Chcete se dozvědět více o doplňcích GLS?
Podívejte se na naše podrobnosti o GLS, GLS Parcel Shop a GLS Parcel Box v sekci doplňků.
Home Credit - Slovensko
Rozšíření doplňku Home Credit, také pro slovenské zákazníky.
V detailu platby najdete možnost určit si Home Credit systém pro konkrétní jazykovou mutaci eshopu.
Pokladna
Abychom vám poskytli ještě větší flexibilitu při prodeji, přidali jsme do pokladny možnost určit si výši DPH pro záložku „Sleva“.
Články, Rádce, Aktuality - Vazba na produkty
Další skvělá novinka, která vám usnadní správu produktů a článků!
V administraci sekce Obsah / články - detail článku, týká se také Aktualit a Rádce, nyní najdete možnost jednoduše prohlédnout produkty, které jsou na tento článek navázány. Už žádné složité zpětné dohledávání – všechny relevantní produkty máte na dosah ruky, přímo v prostředí článku, což vám ušetří čas a zpřehlední práci.
Nový vzhled produktové karty
větší přehlednost, rychlejší správa!
Práce s produkty v administraci je nyní ještě intuitivnější! Upravená produktová karta vám přináší čistší uspořádání a rychlejší orientaci.
Sekce Hlavní nyní obsahuje jen nejdůležitější informace, takže se k nim dostanete rychleji a bez zbytečného scrollování.
Ostatní logistické nastavení jsme přesunuli – skladové údaje teď najdete v nové záložce SKLADY, zatímco pokročilé možnosti se přesunuly do sekce ROZŠÍŘENÉ.
Díky této změně bude správa produktů pohodlnější, efektivnější a méně časově náročná!
Aktivace XML feedů bez domény
Připravili jsme pro vás vylepšení procesu generace XML feedů, které vám usnadní práci při propojení nového srovnávače / marketplace.
Dříve bylo generování XML feedů možné pouze u projektů s aktivní ostrou doménou. Nyní stačí jednoduché kliknutí na tlačítko Aktivovat a feed se spustí i na projektu, který ještě nemá ostrou doménu a na své spuštění se teprve připravuje.
Tato změna vám dává větší flexibilitu a kontrolu nad vašimi feedy, i když ještě nemáte hotovou ostrou doménu.
Generace XML feedů na projektech bez domény však není plně automatická. XML feedy se nebudou generovat v intervalech, jako jste zvyklí na placeném projektu.
Pokud budete chtít XML feed následně přegenerovat, můžete proces generace spustit opětovně ručně přes tlačítko Vygenerovat jednorázově
Sklad
V sekci Produkty / Sklad - Sklad byla dříve funkce, která po vyplnění určitého pole automaticky změny uložila. Bohužel tato funkce nebyla příliš uživatelsky přívětivá, protože byla nastavena na určitý časový interval, který vyčkával a poté změny uložil. Nicméně chápeme, že ne vždy potřebujete hodnotu ihned ukládat, zvlášť v případě, kdy hodnotu opisujete například z papíru a automatické ukládání v tomto případě není úplně vhodné.
Upravili jsme tedy stránku tak, aby změny uložila až po kliknutí tlačítka Uložit.
Filtrování produktů
Přesnější filtrování pro rychlejší nalezení správného produktu!
Hledání správného produktu je nyní ještě efektivnější! Vylepšili jsme logiku filtrů – místo podmínky "NEBO" nyní filtrace funguje na principu "A ZÁROVEŇ".
Co to znamená v praxi? Pokud například vyberete Skladem a Velikost S, zobrazí se pouze produkty, které splňují obě podmínky současně. Už žádné zbytečné výsledky, které by vám komplikovaly výběr.
Díky této optimalizaci vaši zákazníci naleznou přesně to, co hledájí, rychleji a bez zbytečného procházení nerelevantních produktů!
Filtrování objednávek
V seznamu objednávek bylo možné v rozšířených filtrech objednávky filtrovat podle stavů. Tuto možnost jsme odebrali, protože jí plně nahradila možnost filtrovat objednávky podle stavů v daném sloupci z předešlých aktualizací.
Pohoda
Pohoda - konektor
Pokud pro propojení s Pohodou využíváte náš doplněk Pohoda - konektor, můžete nyní nově využít novou funkci, která vám automaticky změní stav objednávky. Funkci lze využít pro objednávky v Pohodě označené jako Storno.
Pohoda - export faktur
Pokud jste dříve využívali exporty faktur z Upgates ve formátu Pohody. Tuto funkci jsme nyní zakomponovali do doplňku tak, aby jeho funkcionalita byla ujednocená.
- Doplněk můžete aktivovat ve svých administracích v sekci Doplňky.
- Vyhledejte doplněk Pohoda.
- A u doplňku Pohoda - ruční export faktur klikněte na tlačítko Aktivovat
FTP - Dočasné uložiště
Navyšujeme dočasné uložiště sloužící pro importy souborů na 1GB. Více v naší nápovědě.
Heureka - import
Do importu formou XML feedu Heureky byla přidána možnost ignorovat tag ITEMGROUP_ID. Po jeho vypnutí se tedy produkty, které mají pouze jednu varaintu naimprotují jako samostatné položky a nebudou zařazeny pod hlavní produkt.
Přesměrování
V sekci Marketing / Přesměrování nebylo možné nastavit přesměrování pro stránky typu .php
. Nyní jsme tuto část upravili a stránky .php
budou přesměrovány na vámi určenou adresu.
API - Webhooky
Customer.update
,Products.update
,Order.update
- Již se nebude spouštět v případě, kdy se nový založí zákazník, produkt, objednávka.Customer.create
V případě, že se zákazník registruje, ale zatím ještě registraci v emailu nepotvrdil, uvádí seactive_yn
ablocked_yn
hodnotafalse
.
Dynamičtí zástupci
upgates.cart.products[].uuid
- Unikátní identifikátor produktu v košíku.upgates.order.products[].uuid
- Unikátní identifikátor objednaného produktu.
Uloženka One by Allegro
Pozor! 1.5.2025 Allegro ukončuje podporu dopravci Uloženka. Tento typ dopravy tedy již nyní nebude možné založit přes doplněk. V průběhu Dubna bude odstraněna také možnost Exportovat objednávky ve formátu Uloženka. Doporučujeme provést přesun na dopravce One v co možná nejkratším termínu.