Co je to analýza klíčových slov

Vyzrát na Google je stále složitější. Roky se ale potvrzuje základní domněnka, že rozhodující je především kvalitní obsah. K tomu nám pomůže právě analýza klíčových slov. Jedná se o tabulkový dokument, který obsahuje relevantní klíčová slova spojená s předmětem podnikání klienta. Jednotlivé vyhledávací dotazy jsou doplněny o metriky, na základě kterých dokáže SEO specialista vypracovat seznam témat, případně obsahovou strategii. S analýzou klíčových slov pracuje také copywriter, který jednotlivé výrazy přirozeně zasadí do textů.

Jak zpracovat analýzu klíčových slov? 

Analýza obsahuje hledanost klíčových slov nebo výrazů, jejich konkurenčnost nebo například cenu za PPC proklik. Specialisté na obsahový marketing se shodují na tom, že správně vypracovaná analýza je pro úspěch v organickém vyhledávání klíčová. Google a jiné vyhledávače jsou díky nasazení strojového učení a umělé inteligence vyspělejší než když dříve a dokáží rozeznat kvalitně napsaný obsah od toho, který vznikl pouze k nakrmení vyhledávače klíčovými slovy. Proto je důležité mít obsah skutečně dobře promyšlení. Proto je analýza klíčových slov neocenitelným pomocníkem.