Ankety jsou marketingovým nástrojem pro získávání zpětné vazby od zákazníků.

Systém umožňuje nastavit fiktivní počet hlasů k jednotlivým odpovědím v anketě. K nim se přičtou hlasy reálných zákazníků a výsledek se zobrazí na e-shopu. Máte tak možnost ovlivnit hlasování.

Zobrazení na e-shopu

Anketa se zobrazí ve spodní části stránky pod hlavním popisem.

Vytvoření ankety

Nejdříve je potřeba anketu nastavit a následně ji přidat do libovolného počtu stránek.

  1. V menu administrace zvolte sekci Obsah / Ankety.
  2. Klikněte na tlačítko + Nová.
  3. Vyplňte požadovanové údaje.
  4. Přidejte nebo uberte anketní odpovědi kliknutím na tlačítko + nebo - pod posledním polem.
  5. Uložte.

Přidání ankety do stránky

Po vytvoření ankety je třeba nastavit, na jaké stránce se bude zobrazovat.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci:
    1. Kategorie / Seznam kategorií (více zde)
    2. Kategorie / Hlavní stránka (více zde)
    3. Obsah / Články (více zde)
    4. Obsah / Aktuality (více zde)
    5. Obsah / Rádce (více zde)
  2. Vyberte položku, do které chcete anketu vložit.
  3. Přejděte do oddílu Rozšířené.
  4. Rozklikněte pole Anketa.
  5. Ve vyskakovacím okně vyberte jednu z vytvořených anket.
  6. Uložte.

Omezení hlasování v anketě

Ve výchozím nastavení může zákazník hlasovat pouze jednou. Po opakovaném hlasování se mu objeví upozornění, že již hlasoval. Tuto možnost není možné vypnout.

Upozornění! Přihlášený zákazník se identifikuje dle přihlašovacích údajů a tak je možné zajistit 100%, že bude v jedné anketě hlasovat pouze jednou. Nepřihášený zákazník se identifikuje podle veřejné IP adresy. Ta je v systému uložena po dobu 7 dní, kdy z dané IP adresy je možné pouze jednou hlasovat. 

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna