Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.
Ankety jsou marketingovým nástrojem pro získávání zpětné vazby od zákazníků. Zákazník má možnost sdělit vám svůj názor a tento projev zájmu minimálně neurazí. Systém umožňuje nastavit výchozí počty hlasů v jednotlivých odpovědí ankety. K těmto fiktivním počtům se přičtouhlasy reálných zákazníků a výsledek se zobrazí na e-shopu. Máte tak možnost ovlivnit hlasování dle svého uvážení.
Anketu můžete umístit ve spodní části stránky pod hlavním popisem. Přidat ji můžete v oddílu Rozšířené v detailu konkrétní položky v rámci těchto modulů:
Ve výchozím nastavení může zákazník hlasovat pouze jednou. Po opakovaném hlasování se mu objeví upozornění, že již hlasoval. Tuto možnost není možné změnit.
Upozornění! Přihlášený zákazník se identifikuje dle přihlašovacích údajů a tak je možné zajistit 100%, že bude v jedné anketě hlasovat pouze jednou. Nepřihášený zákazník se identifikuje podle veřejné IP adresy. Ta je v systému uložena po dobu 7 dní, kdy z dané IP adresy je možné pouze jednou hlasovat.
Poptáváte práci na e-shopu? Oslovte naše dodavatele a vytvořte si poptávku z administrace vašeho e-shopu v
Můj účet / Technická podpora / Kontaktní formulář
Máte zájem odebírat poptávky služeb od e-shopů UPgates? Získat je mohou pouze dodavatelé, kteří si již vytvořili nabídky v příslušných kategoriích Marketplace.
Vytvořte si i vy nabídky zdarma a bez závazků a my vám budeme poptávky pravidelně zasílat.