Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.
Jak funguje anketa?

Ankety jsou marketingovým nástrojem pro získávání zpětné vazby od zákazníků. Zákazník má možnost sdělit vám svůj názor a tento projev zájmu minimálně neurazí. Systém umožňuje nastavit výchozí počty hlasů v jednotlivých odpovědí ankety. K těmto fiktivním počtům se přičtouhlasy reálných zákazníků a výsledek se zobrazí na e-shopu. Máte tak možnost ovlivnit hlasování dle svého uvážení.

Anketu můžete umístit ve spodní části stránky pod hlavním popisem. Přidat ji můžete v oddílu Rozšířené v detailu konkrétní položky v rámci těchto modulů:

  • Kategorie (včetně hlavní stránky)
  • Články
  • Aktuality
  • Rádce

Omezení hlasování v anketě

Ve výchozím nastavení může zákazník hlasovat pouze jednou. Po opakovaném hlasování se mu objeví upozornění, že již hlasoval. Tuto možnost není možné změnit.

Upozornění! Přihlášený zákazník se identifikuje dle přihlašovacích údajů a tak je možné zajistit 100%, že bude v jedné anketě hlasovat pouze jednou. Nepřihášený zákazník se identifikuje podle veřejné IP adresy. Ta je v systému uložena po dobu 7 dní, kdy z dané IP adresy je možné pouze jednou hlasovat. 

Zobrazení na eshopu

Diskuse
Často se ptáte

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna