Nastavením si můžete aktivovat funkci Vyřadit zákazníka z emailingu po. Zamezíte tomu, aby byly emaily zasílány někomu, komu je nelze doručit (z důvodu např. neexistující emailové adresy) nebo je dotyčný nečte, protože ho nezajímají. Pokud žádnou hodnotu nenastavíte, vyřazování z emailingu na základě tohoto pravidla probíhat nebude.
Pro techniky! Nepřečteným emailem chápeme takový email, který mohl být adresátem otevřen, ale během 7 dnů v něm nebyla provedena žádná aktivita. Tzn. od doručení v něm nebylo kliknuto na žádný odkaz nebo v něm nebyly načteny obrázky. Pokud vyřazený zákazník provede nějakou aktivitu v zaslaném emailu někdy v budoucnu, jeho vyřazení z emailingu se zreviduje.
Poptáváte práci na e-shopu? Oslovte naše dodavatele a vytvořte si poptávku z administrace vašeho e-shopu v
Můj účet / Technická podpora / Kontaktní formulář
Máte zájem odebírat poptávky služeb od e-shopů UPgates? Získat je mohou pouze dodavatelé, kteří si již vytvořili nabídky v příslušných kategoriích Marketplace.
Vytvořte si i vy nabídky zdarma a bez závazků a my vám budeme poptávky pravidelně zasílat.