Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.

Banner je pole s obrázkovým obsahem obvykle reklamního charakteru. Pomocí banneru, který je umístěn na nejatraktivnějších místech e-shopu, můžete informovat zákazníky o zajímavých marketingových příležitostech jako jsou akční produkty, novinky, výprodej, aktualita apod.

Typy bannerů

Podle počtu snímků

  • Statické - Do banneru je vložen pouze jeden snímek, proto nevznikne animace.
  • Animované (carousel) - Do banneru je vloženo více snímků, které lze posouvat pomocí animace.

Podle vzhledu

  • Obrázkové - Banner s vypnutou funkcí Cover. Skládá se z jednoho nebo více snímků, které se proporcionálně zvětší nebo zmenší podle šířky e-shopu. Více zde.
  • Cover - Banner se zapnutou funkcí CoverModerní zobrazení banneru s obrázkem na pozadí a s textovým obsahem v popředí. Výborně se přizpůsobuje ploše e-shopu. Text vložený do coveru se v mobilu nezmenší a zůstává stále čitelný. Více zde.

Umístění banneru

  1. V obsahové části - V hlavní obsahové části e-shopu. Více zde.
  2. Ve sloupci - Pokud se v grafice nachází sloupec, objeví se banner v něm. Více zde.

      Vytvoření a nastavení banneru

      Jak nastavit zobrazení banneru, přidat snímky atd. zjistíte zde.

      Zobrazení na e-shopu

      Cover banner

      Obrázkový banner

      Nepomohla Vám tato nápověda?

      Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

      UPgates poradna