Výhodou banneru typu cover je možnost indexace textů vyhledávacími roboty, což je dobré pro SEO. Dále jsou mnohem lépe responzivní, tzn. skvěle se zobrazují v mobilech a tabletech.

Zobrazení coveru

Cover je typ moderního banneru, kde je obrázek rozložen na pozadí a přizpůsobuje se jeho ploše (nejdelší hraně banneru). Proto v některých zobrazeních (např. v mobilu) bývá obrázek oříznutý. Proporce obrázku však zůstávají zachovány.

Texty v coveru nejsou součástí obrázku. Vkládáte je jednoduše do administraci k jednotlivým snímkům. Text vložený do coveru bude mít nezměněnou velikost písma, takže bude čitelný i v mobilu.

Nastavení coveru

V administraci e-shopu přejděte do modulu  Obsah / Bannery. Vyberte konkrétní banner a zaškrtněte funkci Cover.

Výroba banneru

Cover si můžete vyrobit sami bez znalostí grafických editorů jako např. Adobe Photoshop nebo Gimp. Stáhněte si fotku pro pozadí banneru zdarma např. z fotobanky Pexels a textový obsah kompletně vyplňte v detailu snímku, viz. níže.

Snímky

Existují bannery skládající se pouze z jednoho snímku, ale většina je animovaných s řadou měnících se snímků. Každý snímek má svůj detail, kde vyplníte možnosti zobrazení, texty a samozřejmě obrázek (v případě coveru obrázek na pozadí).

Ve stejném okně snímky upravujete. Myší najedete na již vytvořený snímek, zobrazí se kontextové menu s možnostmi:

  • Posouvat v pořadí snímků
  • Upravit obsah snímku
  • Smazat snímek

Designer: Video návod

Nápověda: Obrázkové bannery

Diskuse