Možnost zobrazení obchodních výhod produktu včetně krátkého vysvětlujícího popisu. 

Po kliknutí na benefit je zákazník přesměrován na filtrační stránku dané kategorie obsahující produkty se stejným benefitem. Po najetí myší se naopak objeví krátký popisek (tečkovaně podtržené).

Zobrazení na e-shopu

Benefity se zobrazují vždy vedle sebe v detailu produktu pod štítky a zároveň nad základním popisem produktu. Jde tedy o velmi dobře viditelné místo.

Vytvoření nového benefitu

Aby bylo možné benefit přiřadit k danému produktu, je třeba jej nejdříve vytvořit.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Nastavení / Produkty / Benefity.
  2. Klikněte na tlačítko + Nový.
  3. Vyplňte pole Název (tento text se bude zobrazovat jako text odkazu).
  4. Pole Poznámka je nepovinné a zobrazuje se v bublině po najetí myší na benefit.  
  5. Klikněte "Uložit".

Přidání benefitu k produktu

Po vytvoření nového typu benefitu je třeba jej přiřadit ke konkrétnímu produktu. 

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Produkty / Seznam produktů.
  2. Vyberte produkt, ke kterému chcete benefit přiřadit. 
  3. Ujistěte se, že jste v záložce Popis.
  4. Přejděte do oddílu Štítky.
  5. Klikněte na rozbalovací nabídku Benefity.
  6. Zaškrtněte benefity z nastavené nabídky, které chcete u produktu zobrazovat.
  7. Klikněte "Uložit".

Filtrování produktů podle benefitů

Benefity jsou další položkou, pomocí které můžete usnadnit zákazníkům výběr toho správného produktu na vašem e-shopu. Proto je možné nastavit filtrování také podle benefitů, kromě jiných kritérií. Více zde.

Hromadné úpravy benefitů

Hromadné úpravy benefitů u produktů vám umožní spravovat větší množství produktů najednou. Více v nápovědě zde.

Na této stránce
Zpět

Další zdroje informací

Facebook poradna

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému UPgates.

Přejít do poradny

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora