Mám správně nastavené typy doprav, ale při objednávce se mi v košíku pořád nezobrazují.

Pokud se zde nezobrazuje požadovaný typ dopravy, ujistěte se, že:

  • máte správné nastavení omezení dopravy dle návodu z pohledu omezení na konkrétní země,
  • máte správně nastavené minimální hmotnosti pro zobrazení dopravy. Pokud má doprava například nastavenou minimální hmotnost, aby se zobrazovala, musí mít produkty produkty vyplněné pole hmotnost a tím zadané, že samotné produkty něco váží. Pokud produkty nemají zadanou hmotnost a je podmíněná v nastavení dopravy, nebude se zde v nabídce zákazníkům zobrazovat.
  • podle obdobné logiky spadá objednávka do cenového intervalu, který je nastaven pro požadovaný typ dopravy v oddílu omezení.
  • máte správně nastavené skupiny doprav, pokud je využíváte dle nastavení omezení.

Funguje přepočet měn i u nastavování doprav jako u produktů? U produktu mohu například nastavit cenu jen v CZK a systém pak přepočítá cenu i do ostatních měn. U doprav jsem žádnou takovou možnost nenašel.

U doprav a plateb vyplňujete cenu zvlášť pro každý jazyk. Nedochází u ní tedy k automatickému přepočtu jako u produktů.

Můžete mi, prosím, zaslat sledovací URL pro DPD a Zásilkovnu?

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna