Jakým způsobem nastavím stav objednávky, aby fungoval tak jako při platbě GoPay. Když si zákazník vybere platbu bankovním převodem, aby v administraci nesvítil stav Přijatá, ale dokud nepříjde platba na účet a nespáruje se tam bylo Čeká na platbu. Teprve po spárování se to přeplo na Platba úspěšná. 

Stavy o zaplacení posílají platební brány automaticky. U bankovního převodu, který je manuální toto bohužel nelze udělat. Není technicky možné kontrolovat bankovní účet a porovnávat ho s objednávkami. 

Je možnost vytvořit nový stav objednávky, aby fungoval stejně jako výchozí stav STORNO? Tedy aby po použití tohoto stavu se následně zboží z objednávky naskladnilo zpět do skladu.

Funkčnost storna je systémově daná a je jen jedna. Pro zachování konzistence není možné nastavit s tímto fungováním další stavy.

Chcel by som sa spýtať či sa da nejakým spôsobom meniť stavy objednávok z Pohody a naspäť. 

Zpětně z Pohody lze posílat pouze informaci o tom, že byla vyřízena a podle toho se nastaví stav v e-shopu.

Dá se nastavit komunikace ve směru Pohoda --> UPgates ve stavech objednávek? Aby např když bude objednávka vyřízena v Pohodě, aby se ukázal stav (např. vyřízeno) také zákazníkovi po přihlášení? 

Zpětně se přenáší informace o vyřízení z Pohody do e-shopu. Jiné informace bohužel přenést nelze.

Dochází prosím k automatickému označení zaplacených objednávek? A to při platbě kartou (jiným online způsobem) přes Comgate? Nikde tam totiž nevidím to nastavení do jakého stavu se přepne, u Fia lze nastavit že stav např. Platba úspěšná. Do tohoto stavu se to přepne i při zaplacení skrze Comgate?

Ano, v systému dochází stejně jako u každé jiné nami podporované platební brány k automatickému označení a změně stavu.

Comgate ještě jedna věc, teď tam mám nějaký ten kód pro CZ, ale když přepnu na sk/de/en tak to zobrazuje nějakou chybu, jak to mám zaktivovat pro ty další jazyky?

Chyba je v těch jazykových mutacích proto, že není vyplněno heslo ve specifikaci platební metody. Návod na řešení problému najdete zde.

Automatická změna stavu objednávky (např. z platební brány - Platba zrušena) nerespektuje předchozí stav (např. Platba úspěšná, Splněno) a přepne stav objednávky. Bylo by možné podmínit automatické změny?

Je to podmíněno zaškrtávacím polem "Zaplaceno". Pokud si jej zaškrtnete, tak žádná platební brána s objednávkou již nebude manipulovat. Více informací najdete zde.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna