Došla nám informace od Comgate, že se provedené platby zakládají jako testovací. Prosím o kontrolu vaší administrace e-shopu, že při přechodu na ostrý provoz proběhlo všechno správně.

U nastavení platební metody Comgate máte zaškrtnutý "testovací provoz". Odškrtněte toto pole a uložte provedené změny.

Na testovací verzi e-shopu se snažím nastavit a zprovoznit platební bránu Comgates. Stále se mi to nedaří.

Platební brána lze nastavit až na ostré doméně. Ostatní údaje potřebné pro zprovoznění se zpřístupní po přechodu na ostrý server.

V jakém nastavení mám změnit možnost plateb? Jde mi o vyřazení několika možností online plateb. Budu využívat GoPay, ale nechci mít v nabídce bitcoin a pár dalších.

Deaktivaci platebních metod je možné udělat pouze na straně platební brány. Zobrazujeme všechny, které nám platební brána pošle.

V rámci napojení na platební bránu gopay potřebujeme upřesnit, zda-li technické řešení používá verzi REST API, anebo starší verzi SOAP.

Veškeré informace jsou uvedeny u brány v administraci v nastavení platební brány.

Stává se nám docela často, že zákazník u objednávky zvolí platbu comgate ( svou banku ) , ale potom když se něco pokazí a platba neprojde, zaplatí klasicky převodem ze své banky na naší. To už se ale v systému neoznačí jako platba úspěšná, i když sedí částka i V.S.. My toto nekontrolujeme, a většinou to zjistíme, až po týdnu, když klient napíše. Šlo by to nějak udělat aby jsme nemuseli v objednávce měnit způsob platby a status by se sám změnil když budou peníze na účtě.

Je nutné změnit typ platby. Pokud je typ platební brána, má výhradní právo na změnu stavu pouze platební brána. Takto by se stavy navzájem přepisovaly.

Když zákazník zaplatí online platbou (commgate), tak mu e-mail s fakturou přijde a v příloze je faktura. Pokud zvolí platbu bankovním převodem (mám napojené FIO) a platba přijde na účet, změní se také stav objednávky na "platba úspěšná", odešle se email "odeslání faktury", ale e-mail neobsahuje fakturu. Nevíte, kde by mohl být problém, když e-mail při platbě bankovním převodem neobsahuje fakturu?

Platební brána nastavuje automaticky zaplaceno. Toto je příznak pro generování faktury. Fio nic takového nemá. Musíte si to nastavit přímo ve stavu, platba úspěšná podle návodu.

Nefunguje platebni brana a stále mi chodí na email error 1400. Podpora ComGate mě směřovala na správu e-shopu, že může být chyba u propojení. V testovacím režimu vše fungovalo. 

V administraci Comgate máte špatně nastavené povolené IP adresy. Změňte je dle návodu v administraci UPgates a propojení bude fungovat správně.

Potřebovala bych do patičky webu vložit logo platební brány (viz příloha) s popiskem Platební brána ComGate a odkazem. 

Loga platebních metod lze vložit podle návodu zde.

Dá se prosím nějak nastavit pořadí platebních metod? Dá se to udělat z administrace, nebo musíme přes nějaký script?

Bohužel, nemáme funkční nastavení, které by dokázalo reagovat, jak píšete. Seznam platebních metod zasílá platební brána a u nás dochází pouze k jejich zobrazení.

Snažím se nainstalovat a zprovoznit platební bránu od GP Payment - myslím si že mám vše nastavené správně v sekci Objednávky - Platby, ale brána se mi nedobrazuje, můžete mi prosím opět poradit?

Platbu nemáte přiřazenou pro žádnou dopravu. Více zde.

Automatická změna stavu objednávky (např. z platební brány - Platba zrušena) nerespektuje předchozí stav (např. Platba úspěšná, Splněno) a přepne stav objednávky. Bylo by možné podmínit automatické změny?

Je to podmíněno checkoxem "Zaplaceno" v nastavení stavu objednávky. Pokud si ho zaškrtnete, tak s tím žádná platební brána už nic dělat nebude. Více zde.

Máte prosím v plánu v dohledné době rozšířit nabídku o nové platební brany? Například Comgate? 

Platební brána Comgate je k dispozici všem našim zákazníkům: https://www.upgates.cz/p/comgate.

Bohužel nám nefunguje platební brána Comgate. Vždy před přesměrováním na platební bránu eshop vyhodí error.

Zkontrolovali jsme bránu, a ta funguje správně. Požádáme Vás, zkontrolujte si implementační údaje, případně kontaktujte s prolémem Comgate.

Potreboval by som editovať platobné názvy pri platbe kartou Comgate. Ako prvé sa nám zobrazuje "Platobná karta - ČSOB", kde by sme potrebovali mať názov "Platba kartou".

Tyto názvy posílá platební brána. Na straně e-shopu dochází jen k jejich zobrazení. Když provedete změnu názvu v administraci platební brány, projeví se i na e-shopu.

Můžete mi sdělit jak nastavím Go pay platební bránu a přidružené platby na www.domena.de? V rámci smlouvy s Go pay by to mělo být nastaveno jako na domenu .cz tak i . de.

Veškeré nastavení pro Gopay naleznete pod Nastavení / Objednávky / Platby. Pro každý jazyk zde máte zaškrtávací tlačítko na aktivaci pro jazyk a integrační údaje vyplníte pod záložkou daného jazyka.

Potřebuji poslat zákazníkovi link na platební bránu, aby mi uhradil objednávku, ale po kliknutí na link se zobrazí hláška "Objednávka nemá platební bránu".

Když vytvoříte objednávku v administraci, musíte do ní vložit i způsob platby. Poté co jej vyplníte, bude odkaz funkční.

U plateb kartou, jde po zaplacení ComGate se zobrazený stav "platba probíhá" nezmění. Potvrzovací email příjde od ComGate do schránky i přesto, že stav je stále "platba probíhá".

Problém je v detailech "nastavení obchodu" u ComGate. Zároveň je možné, že nemáte práva na modifikovaní propojení obchodu.

GoPay se ptá na: pro správnou funkci zpracování stavů plateb od vás potřebujeme informaci, zda budete u vašeho e-shopu www.vas-eshop.cz používat integraci pomocí REST API, nebo jestli budete využívat historickou verzi platební brány SOAP (V2). Pokud využíváte nějaké e-shopové řešení, modul či plugin platební brány, také nás o tom informujte. V případě, že budete využívat verzi SOAP, zašlete nám prosím URL skriptu zpracovávající HTTP oznámení o změnách stavů plateb. Jakou verzi bude používat skrze vaše řešení?

Zasílat HTTP notifikace: Povolit
V jakých stavech: Všechny stavy
Styl Notifikace: V3 - Nová platební brána, REST
URL: https://www.vas-eshop.cz/payments/gopay/notify

 Comgate, nás upozornila, že ostra verze nemá zabezpečení protokolem HTTPS. Já našel jen nějaké zabezpečení SSL, které je možné aktivovat.

Ano SSL certifikát = https protokol pro zabezpečení eshopu. Bráně comgate toto stačí.

Je nějaká možnost použití platební brány ČSOB? Vím, že není v nabídce, ale nebylo by možné ji nějak napojit na zakázku?

Individuální napojení na krabicovém řešení nejsou možná. 

Chceme "Rychlé online platby" přejmenovat na "Okamžitý online převod"

Názvy posílá platební brána. Názvy není možné na naší straně měnit.

Po vyrizeni teto sluzby primo u ComGate, jsou nejake jednorazove nebo mesicni poplatky na strane Upgates ?

Platební brána Comgate je napojená a propojení je součástí pronájmu e-shopu, tudíž žádné další poplatky za využití neplatíte.

Při změně identifikátoru propojení obchodu a hesla u platby platební kartou se mi napsala v administraci zpráva "Access from unauthorized location [130.162.158.37]!" a platby na eshopu nyní nefungují vůbec. Jak mám dále postupovat?

Musíte si nastavit IP adresu 130.162.158.37 jako "povolenou" v ComGate.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna