Čeho se jako podnikatel držet v roce 2020

Byznys se posouvá kupředu dnes a denně. A podnikatel by měl pochopitelně držet krok s dobou. Jaké budou specifika byznysu v příštím roce si povíme níže.

E-commerce bude nadále tahounem 

Dle německého statistického portálu Statista by měly tržby e-commerce v následujících letech směřovat k 5 bilionům dolarů. Obdobné předpovědi vycházejí na světlo světa dlouhodobě. Mnoho firem se proto dává i na online prodej. O výhodách synergie kamanného a internetového prodeje se dočtete v druhé polovině článku našeho průvodce pro začínajícího podnikatele - V čem začít podnikat na internetu aneb trendy online podníkání

Soustřeďte se více na mladé publikum

Právě online prostředí je velmi blízké mladším generacím. Doba je uspěchaná a lidé nemají tolik času, aby ho trávili v kamenných obchodech. Podnikatelé by se tak měli soustředit na kvalitní přenos svého prodeje a marketingu do online prostředí. Prvním krokem je určitě založení e-shopu. Jak si s ním jednoduše poradit najdete v našem článku zde

Internetovým obchodem ale vše teprve začíná. Svůj byznys musíte na sítích také zpropagovat. Dostat se do povědomí, budovat jméno značky. K tomu vám perfektně poslouží sociální sítě a placená propagace. Pro tento cíl můžete využít také například obsahové či video reklamy. Ať už na Skliku nebo Google Ads. Více informací o možnostech se dočtete v článku 4 způbosby jak efektivně zviditelnit nový e-shop. Úplně vše o marketingu a SEO faktorech internetových obchodů se dočtete zase zde

Buďte cool a originální. Buďte eko friendly

Ekologie anebo třeba bio výrobky začínají zajímat čím dál tím více lidí. A zaručeně nejvíce právě z generace mileniálů. Nemusíte tak prodávat jen běžné spotřební zboží. Zkuste mu dodat více osobitosti. Dejte si záleležet i na tom, v čem své objednávky klientům posíláte. Inspirovat se můžete například u jednoho z našich e-shopu Gratia Natura s bio kosmetikou anebo nově otevřeného obchodu s ekologickými hygienickými potřebami, bioREGAL.cz

Další byznys trendy v roce 2020 najdete v článku Natálie Schejbalové na serveru warengo.com.

Přejít na článek 5 byznysových trendů roku 2020, které podnikatelům nesmí utéct

Další články v této kategorii

Podceňovaný reklamní kanál? Zkuste inzerci na Twitteru
Podpořte Jasmínku nákupem obrázku z charitativního e-shopu
Jak expandovat do Chorvatska?
Příběh e-shopu domkyachaty.cz: jak se firma s 20letou tradicí pustila do online prodeje dřevostaveb
Aktualizace systému verze 24
Dokumentace šablon k rozšířeným možnostem editoru kódu
Doba čínského nákupního šílenství končí. Jste připraveni na nové zákazníky?
Kde získat peníze do začátku online podnikání?
Malý ale nadějný trh. Jak expandovat do Slovinska?
Nejčastější chyby, které snižují efektivitu PPC reklamy
Příběh Machovna.sk: jak se z kreativního nápadu stalo úspěšné podnikání
9 kroků pro úspěšnou expanzi e-shopu a získání zákazníků na zahraničním trhu
Exkluzivní nabídka pro e-shopy UPgates: získejte od Heureky bonus až 2000 Kč
Vyvarujte se nejčastějším chybám v PPC
Gejza Nagy (CEO, Luigi’s Box): e-shopy se neřídí daty, ale pocity. Naše inteligentní vyhledávání zvyšuje konverze až o 70 %
Google připravil dva nové nástroje, které vám pomohou při zahraniční expanzi
Tomáš Formánek (CEO, Inventoro): dokážeme e-shopům ušetřit statisíce měsíčně
Komunikace se zákazníky: co automatizovat a co ne?
Konečně to můžeme říct: naše nápovědy jsou hotové!
Už jste slyšeli o obchodním modelu Brick and Click? Neomezujte se jen jedním prodejním kanálem
Historie e-commerce. Jak to všechno začalo?
Retino vám ukáže, že reklamace a vratky nemusí být žádná věda. Přihlaste se na webinář zdarma
Jaké změny DPH čekají e-shopy od 1.7.2021?
Expanze - Automatické překlady produktů - Mall Marketplace
O affiliate marketingu s Jánem Makovičem z Affiliate Port
Pro spoustu lidí je teď důležité si svůj domov vylepšit tak, aby se v něm cítili lépe, říká Anna Majuková z IDYLO.cz
Marek Duda z Retino: k vratkám a reklamacím je třeba postavit se čelem. Dívejte se na ně jako na obchodní příležitost
LUHA si nás našla sama, děláme to hlavně s láskou, říkají Zuzana a Daniel z e-shopu MOJE LUHA
Nadělte si k Velikonocům Balíkobot
Češi vítají udržitelné e-shopy. Někteří jsou dokonce ochotni připlatit si za ekologičtější dopravu
Tomáš Polák (CEO, Owlcure): Chceme, aby si marketingovou automatizaci mohly dovolit i malé e-shopy
Automatický bidding snadno a hravě s BiddingManagerem
Dominika Postavová: Cena je pro zákazníka nejdůležitější faktor. Pricing Fox její tvorbu automatizuje
Jsem pyšná, když vidím fotky spokojených dětí a rodičů s našimi hračkami, říká Lucie Šálená z e-shopu Chytrá Opička
Využití Messenger zákaznického chatu naplno. Nová spolupráce UPgates a ChatGo
Michal Kopřiva: Twisto Pay. Jednoduché platby na 1 kliknutí
Daniel Havel (CEO, ThePay): Placení musí být jednoduché. Čísla účtu už dneska nikdo přepisovat nechce
Vydělávání na internetu dnes nemusí být žádná věda
Martin Šauer (CEO, Balíkobot): Firmy na expedičních procesech ušetří hodiny denně
O chytrém financování eshopů s Honzou Laštůvkou z Lemonero
Platba dobírkou: Pro e-shopy často nechtěná nutnost
Rozhovor: Dalibor Jaroš z Collabimu
SEO: Kanonizace duplicitních stránek eshopu
Nově napojené Lemonero nabízí chytré financování vašeho eshopu
Zobrazujete zákazníkům co chtějí koupit?
Nenechte si ujít výsledky studie Český košík roku 2020
Nová splátková platební brána Cofidis
Aktualizace systému verze 23
Google: Na kolik vás přijdou kampaně