Při nastavení platební metody do dalšího jazyku může dojít k "chybě při ukládání dat". Ta je způsobena tím, že jste nevyplnili oddíl Specifikace platební metody pro všechny dostupné jazykové variant. Zkontrolovat tak zda máte vyplněné všechny požadované údaje pro každou z jazykových mutací.

Kromě uvedeného postupu si doporučujeme přečíst Často se ptáte, kde obdobný problém určitě řešili některý ze zákazníků před vámi. 

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Nastavení / Platby.
  2. Klikněte na platební možnost, kterou chcete spravovat.
  3. Zkontrolujte jednotlivé jazykové záložky, že v nich máte vyplněný Identifikátor propojení obchodu a Heslo.
  4. Doplňte chybějící údaje a uložte.

 

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna