Články

Články jsou marketingovým nástrojem, pomocí kterého můžete předat zákaznímům dodatečné informace např. ohledně nabídky konkrétní kategorie produktů.

Ve článcích můžete například psát:

  • Vysvětlení, co váše produkty zákazníkovi přinesou.
  • Jak se mají o dané produkty starat, udržovat je a co je vhodné si ještě dokoupit.
  • Popsat základní parametry výběru a jejich výhody / nevýhody.
  • Prezentovat konkrétní data - je vždy lepší napsat, že daný produkt ušetří zákazníkovi 250 Kč měsíčně, než obecná fráze "přináší úspory".
  • Proč si má zákazník koupit dané produkty právě u vás?

U nastavení článků není možné změnit datum jejich vytvoření, jako je tomu u Aktualit (více zde). Těm narozdíl od článků můžete i zpětně nastavit jiné datum založení a tím změnit jejich pořadi.

Zobrazení na e-shopu

Články jsou zobrazeny v bloku pod hlavním popisem stránky a mohou mít ilustrační obrázek, který zákazníka zaujme k přečtení.

Vytvoření článku

Než přidáte článek do stránky, je potřeba ho vytvořit v seznamu článků.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Obsah / Články.
  2. Vytvořte nový stiskem tlačítka + Nový.
  3. Vyplňte požadované údaje.
  4. Uložte provedené změny.

Přidání článku do kategorie

Po vytvoření článku je nutné ho přidat na nějakou stránku.

Postup v administraci

  1. Zvolte sekci Kategorie / Seznam kategorií.
  2. Vyberte položku, ke které chcete článek přidat.
  3. Přejděte do oddílu Články.
  4. Klikněte na + Nový.
  5. Klikněte na tlačítko přidat u daného článku.
  6. Uložte provedené změny.

Přidání článku k produktu

Články po jejich vytvoření musíte přidat k danému produktu nebo kategorii. 

Popis v administraci

  1. Zvolte sekci Produkty / Seznam produktů.
  2. Vyberte položku, ke které chcete článek přidat.
  3. Přejděte do záložky Související, ve které je oddíl Články.
  4. Klikněte na + Nový.
  5. Ve vyskakovacím okně vyberte možnost Články.
  6. V dalším vyskakovacím okně vyberte konkrétní článek a klikněte u něj na tlačítko přidat.
  7. Uložte provedené změny.

Přidání produktu do článku

V rámci podpory prodeje je vhodné u článku uvést produkty, které s ním souvisí. To můžete udělat vytvořením oboustranné vazby mezi produktem a článkem. 

Postup v administraci

Vytvořte propojení podle nápovědy Přidání článku k produktu. Po přidání článku do produktu se do tohoto článku přidá automaticky přidávaný produkt.

Na této stránce
Zpět

Další zdroje informací

Facebook poradna

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému UPgates.

Přejít do poradny

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora