Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.
Princip a zobrazení skladového systému

Po každém objednání se přepočítají stavy zásob na skladě. Na základě objednávky z nich odečítá příslušný počet kusů. Pokud objednávku zákazník stornuje, nebo ji administrátor smaže, stavy zásob se opět přepočítají tak, že se produkty (případně varianty) vrátí zpátky na sklad. Rovněž nebudou započítány statistiky prodejů atd.

Aktualizace zásob

Zásoby se odečítají na základě následujících událostí. Stav může jít i do mínusu. 

  • Odeslání objednávky - Zákazník dokončil objednávku, stav skladu se zmenší o hodnotu objednávky.
  • Aktualizaci objednávky - Editace počtu kusů přímo v detailu objednávky v administraci. Po uložení se změna projeví i ve skladu u položky produktu.
  • Storno objednávky - Pokud dojde ke storno objednávky, aktuální kusy produktu z objednávky jsou automaticky přičteny zpět do skladu.
  • Smazání objednávky - Po odstranění dokumentu objednávka nebo celého obchodního případu. 

Omezit objednání zásob, které nejsou skladem, můžete pomocí funkce Omezení objednání.

Zobrazení v administraci

Diskuse
Často se ptáte