Zákazník má možnost mít ve svém účtu více dodacích adres. To mu následně ušetří čas při jejich opakovaném vyplňování v objednávce. Adresy přidává postupně a při objednávce si mezi nimi volí pomocí rolovací nabídky. Následně se adresa načte do jednotlivých polí. V těchto polích je možné i tuto načtenou adresu následně upravit podle potřeby.

Postup v účtu zákazníka

  1. V účtu zákazníka zvolte sekci Profil.
  2. V oddílu Dodací adresy klikněte na tlačítko Přidat adresu.
  3. Vyplňte adresu.
  4. Uložte.

Přidání adresy v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Zákaznící / Seznam zákazníků.
  2. Vyberte požadovaného zákazníka.
  3. V oddílu Doručovací adresa klikněte na tlačítko + Nová.
  4. Vyplňte adresu.
  5. Uložte.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna