Zákazník má možnost si ve svém účtu přednastavit další Adresy doručení. Obvykle se toho využívá při opakovaných nákupech na velkoobchodním e-shopu. Zákazníkovi to ušetří čas při vyplňování dodacích údajů v objednávce.

Nastavení dodacích adres v Zákaznickém účtu

  1. Zákazník se přihlásí pod svými přihlašovacími údaji do Zákaznického účtu.
  2. Přejde do svého Profilu.
  3. V oddílu Dodací adresy klikne na tlačítko Přidat novou doručovací adresu.
  4. Vyplní požadované údaje.
  5. Uloží.

Nastavení dodacích adres v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Zákaznící / Seznam zákazníků.
  2. Vyberte požadovaného zákazníka.
  3. Ujistěte se, že se nacházíte v záložce Popis.
  4. Přejděte do oddílu Doručovací adresy.
  5. Klikněte na tlačítko + Nová.
  6. Vyplní požadované údaje.
  7. Uložte.

Volba dodací adresy v objednávce na e-shopu

V Dodacích údajích na e-shopu si zákazník zvolí z nabídky nastavených adres doručení. Zvolená adresa se načte do formulářových polí. Tuto načtenou adresu může zákazník dále upravovat dle potřeby.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna