V rámci podpory prodeje můžete telefonicky kontaktovat zákazníky s nedokončenými košíky. Během hovoru jim odpovědět na případné otázky a objednávku dokončit následujícím způsobem.
Postup v administraci
V menu administrace zvolte sekci Marketing / Opuštěný košík.
Klikněte na označení daného nedokončeného košíku.
Zkontrolujte zboží v košíku a zadané údaje.
Kontaktujte zákazníka, zda souhlasí s dokončením objednávky.
Klikněte na tlačítko Vytvořit objednávku.
Potvrďte založení nové objednávky.
Nepomohla Vám tato nápověda?
Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.
Poptáváte práci na e-shopu? Oslovte naše dodavatele a vytvořte si poptávku z administrace vašeho e-shopu v
Můj účet / Technická podpora / Kontaktní formulář
Získat poptávky
Máte zájem odebírat poptávky služeb od e-shopů UPgates? Získat je mohou pouze dodavatelé, kteří si již vytvořili nabídky v příslušných kategoriích Marketplace.