Dominika Postavová: Cena je pro zákazníka nejdůležitější faktor. Pricing Fox její tvorbu automatizuje

Z vlastní zkušenosti asi všichni víme, že cena mnohdy rozhoduje. V napjatém konkurenčním prostředí je ale pružná cenotvorba trochu oříšek. Naštěstí však existují nástroje na její automatizaci. Jedním z nich je Pricing Fox, který si můžete jednoduše napojit na Upgates. O automatické cenotvorbě e-shopu jsme si povídali s produktovou manažerkou Pricing Fox, Dominikou Postavovou. 

Váš nástroj Pricing Fox pomáhá internetovým podnikatelům s cenotvorbou. Můžete nám jeho přednosti více přiblížit?

Pricing Fox je nástroj na automatické přeceňování produktů. Cenotvorbu si řídí sám podle kritérií, které si uživatel nastaví. Celý pricing je možné si zabezpečit limity či jej omezit nákupní cenou. Aplikace však toho skrývá více, například diagnostiku sortimentu, exporty a další detailní informace.

Mají čeští e-shopeři problém se správným stanovením cen? 

Tohle nelze přímo říct. Při stanovení cenové politiky je každý eshopař ovlivněný různými faktory a s tím se musí vypořádat. Aplikace mu však pomůže rozlousknout problémy a nastavit pricing co nejvíce na míru jeho požadavkům.

Máte spočítáno, o kolik dokáže správná cenotvorba zvýšit obrat? 

Průzkum, které nastavení je pro uživatele nejlepší a nejvíce mu zvýší obrat jsme nedělali, protože se jedná o velmi individuální věc. Přesto obecně platí, a to asi všichni víme, že cena je pro zákazníka nejdůležitější rozhodující faktor.

E-shopy Upgate si mohou Princing Fox napojit jednoduše přes API. Jaké výhody Upgates e-shopům nabízí?

Výhoda využívání aplikace je hlavně zautomatizování procesů. Klienti se zbaví manuálních úprav cen a mají k dispozici spoustu dat, se kterými mohou dále pracovat. Propojení přes API je velké plus a jsme za něj rádi. Pricing Fox posílá po přecenění data automaticky do e-shopu a eshop nemusí nic propojovat prostřednictvím CSV nebo XML feedů.

Prozradíte nám, kolik internetových obchodů Pricing Fox používá?

Bohužel, jedná se o data, která si držíme pod pokličkou.

Pricing Fox je doplňkem aplikace Mergado. Které další nástroje byste našim e-shoperům doporučila? 

Záleží na co se chce uživatel zaměřit a s čím chce pracovat. Pokud eshop ví, že by se mu vyplatilo investovat do biddingu a chtěl by válčit s konkurencí i cenou za proklik, doporučuji biddingový automat Bidding Fox. Jestliže se jedná o nadšence, kteří mají rádi práci s elementy a chtěli by inzerci řídit třeba podle počasí, Bidding Fox Elements budou vaše pravá ruka. Na Image marketing je zaměřená skvělá appka Feed Image Editor, která také šetří uživatelům spoustu času. Těch aplikací je však v Mergado Storu hodně, od pomocníka s párováním Pairing Bear po sjednočovač feedů Blending Bull. Doporučuji si nabídku projít, každý si najde to své.

Nedávno jste pořádali školení o základním ovládání, funkcích a nastavení Pricing Fox. Určitě by bylo užitečné pro naše e-shopery. Můžete nám prozradit, na kdy plánujete opakování akce? 

Školení probíhá pravidelně, zhruba každý měsíc online a je zdarma. 23. 3. proběhlo naposledy a s uživateli procházím celou aplikaci, tlačítko po tlačíku, aby v praxi neměli větší problémy a věděli, kde jaké funkce hledat a jak je nastavit. Další termín budeme vypisovat na konec dubna, takže určitě sledujte termíny na webu a neváhejte se přihlásit. Popřípadě je možné si sjednat online schůzku, kde se dají individuální problémy probrat a vyřešit na konkrétních projektech.

Další článek
Využití Messenger zákaznického chatu naplno. Nová spolupráce Upgates a ChatGo