Doplňky - Iframe
Co je Upgates Iframe?
Iframem se rozumí pro zákazníka prostředí, ve kterém se může dozvědět více základních informací o doplňku po jeho aktivaci.
Nejčastěji se jedná o to, že doplněk nabídne zákazníkovi možnost založit nový účet / přihlásit se jit pod stávajícím účtem, anebo se v iframe vypíši jednotlivé kroky, které budou nyní následovat.
Je iframe povinný?
Iframe není poviný v moment, pokud je proces přihlášení / registrace na jedno tlačítko a klient nemusí nic řešit.
Tedy klient klikne na Aktivovat doplněk a doplněk sám na pozadí provede registraci / přihlášení a rovnou propojení integrace bez jakéhokoli zásahu klienta, nebo nutnosti vyplňování formulářů.
Příklady typu doplňků, pro které je iframe povinný:
Doporučujeme všem doplňkům, kteří nenašly svůj způsob integrace v níže uvedeném seznamu, aby kontaktovali Upgates a probrali nutnost existence iframe již v začátku tvorby doplňku, abyste v procesu schvalování nemuseli řešit změnu aktivačního procesu.
- Pokud váš systém i přes všechny optimalizace nedokáže provést registraci na tlačítko a je nutné ze strany zákazníka vyplnit určité náležitosti.
- Doplněk po registraci vyžaduje provést určité náležitosti.
Příklad: Doplněk Ecomail je emailingový nástroj, který pracuje se zákazníky. Aby se vyhnuli tomu, že si zákazník přemaže data, která v Ecomailu již může mít, nabízí hned po proběhlé synchronizaci "mezikrok", ve kterém nabídnou do kterého seznamu kontaktů chce klient své zákazníky naimportovat tak, aby náhodou nepřemazal, nějaký již existující seznam kontaktů. U takového typu dodatečného nastavení synchronizace dovolujeme neřešit tuto část přes Iframe, ale musí být "vynucena" hned po otevření externí administrace.
- Doplněk typu "můstek" (doplněk je pouze prostředníkem, a jenom propojuje Upgates a 3. stranu)
Příklad: Doplněk Kros Fakturácia, je vytávřena externí agenturou, která nabízí řešení, jak propojit Upgates a účetní systém Kros. Nicméně aby to bylo možné, potřebují od klienta vědět jeho API přístupy do Kros. Vyřešili to tedy elegantně iframem, který zákazníka krok za krokem provází celým procesem a v samotném iframe davají možnost dané kódy kopírovat.
(vyzkoušet si jej můžete na svém projektu / demoverzit)
- Doplněk, který má schvalovací proces
Pokud váš doplněk neumožňuje přímou registraci do svého prostředí, ale účet je nějakým způsobem schvalován (vyžaduje podpis smlouvy, atd.), je nutné aby iframe obsahoval přesný souhrn kroků, kterými daná aktivace prochází tak, aby byl zákazník vždy informován o tom, v jakém stavu je jeho doplněk a žádost o registraci.
- Doplněk po registraci vyžaduje provést určité náležitosti.
Co by měl Iframe obsahovat?
- Poděkování za aktivaci doplňku.
- Obsah, který chcete klientovi sdělit.
- Kontaktní údaje na vaší podporu.
Jak by měl iframe vypadat?
Abychom klientům nabídli co nejjednodušší proces samotné aktivace, dbáme na to, aby iframe měl vždy přehledné prostředí. Vyhněte se prosím zbytečným složitostem a komplikovanému řešení, které by mohlo zmást klienta.
