Doplňky - Nejčastější otázky
V jakém prostředí máme vyvíjený doplněk zkoušet?
Nemáme žádné speciální vývojové prostředí pro partnery. K otestování svých doplňků stačí založení stejná testovací verze e-shopu Ugates, kterou používají naši zákazníci. Následně doporučujeme poslat požadavek naší podpoře s žádostí o prodloužení zkušební doby, abyste stihli doplněk připravit. Pokud byste narazili na nějaké omezení testovací verze, vždy se nám stačí ozvat a v e-shopu vám obratem požadované funkce aktivujeme.
Co když API neumí to, co bych potřeboval?
Naše API zatím není všemocné. Můžete nám napsat podnět skrz požadavek na technickou podporu. Vyhodnotíme technickou náročnost implementace a dáme vám zpátky vědět, zda je to proveditelné. Dlouhodobě pracujeme na úpravách, které nám umožní do API přidat zakládání produtků, které není v současné době dostupné.
Potřebujeme individální export dat v našem formátu.
Individuální exporty na vyžádání z časových důvodů neprovádíme. Abychom mohli nabízet vaše služby bez provize za zprostředkování poptávky, nemůžeme věnovat vlastní vývojové kapacity součinnosti při integraci doplňků. Je třeba pracovat s Upgates formátem, který obsahuje všechna dostupná data a následně si ho na své straně můžete upravit podle potřeb.
Můžu přes API změnit HTML?
Vlastní HTML kódy můžete vložit pomocí API do hlavičky pomocí konverzních kódů a následně tento obsah prostřednictvím JS napozicovat na libovolné umístění.
Jaký obsah je možné umístit do administrace Upgates?
Do administrace Upgates vkládáte vždy pouze iframe. Je tedy třeba, abyste tedy skutečný obsah rozběhli u sebe na serveru. Následně pro něj vytvoříte iframe, který vložíte do administrace Upgates. V naší administraci ve stránce Doplňky / Váš doplněk se tak bude zobrazovat obsah umístěný fyzicky u vás.
Lze umístit obsah do různých částí administrace?
Obsah je možné umístit pouze do stránky administrace Doplňky / Váš doplněk. Není možné umístit obsah do jiné části administrace ať už k seznamu objednávek, do detailu objednávky či produktům. Podněty na umístění do jiných částí administrace však sbíráme a do budoucna plánujeme rozšíření možností v tomto směru.
Můžeme vložit události, co budou pracovat s položkama v modulech?
Není možné vkládat vlastní eventy, sbíráme však podněty a v dlouhodobém horizontu plánujeme v tomto směru rozšíření. Vyřešit tuto situaci můžete jedním ze způsobů:
- Hromadné úpravy v seznamu položek.
- V seznamu vyvoláváte akce jedné položky.
- V detailu položky vyvoláváte její akce.
Jaká je adresa instalačního endpointu?
Informaci najdete v dokumentaci o Aktivaci doplňku
Co když už doplněk na aktivaci u Upgates máme?
Je možné, že jsme společnými silami už doplněk s jednoduchou aktivací vytvořili. V takovém případě získáte označení ověřeného doplňku automaticky. Považujeme za zbytečné ho předělávat, když funguje a nevyžaduje žádnou aktivní údržbu ani jedné ze stran. Pokud byste jej však chtěli dále rozvíjet, upravovat nebo v souvislosti s ním u nás vznikala nějaká zátěž, domluvíme se individuálně na převedení doplňku pod vaši správu.
Jakou si bere Upgates provizi z prodeje doplňků?
Objednání i samotné placení doplňků je přímo mezi jeho poskytovatelem a zákazníkem. Upgates si nebere žádné provize za prezentaci a prodej doplňků. Našim cílem je nabídnout zákazníkům, co nejširší portfolio přídavných služeb za co nejnižší ceny, které budou dostupné každému.