Doplňky - Stavy doplňků

Každý doplněk prochází různými fázemy. Od Konzultace při založení až po změnu funkčnosti v průběhu fungování.

Přehledný seznam stavů, najdete níže.

V jakém stavu se váš doplněk nachází?

Aktuální stav vašeho doplňku můžete najít v jeho detailu anebo seznamu doplňků.

Zobrazení v detailu doplňku

Záložka Hlavní:

Popřípadě vedle názvu vašeho doplňku uvidíte stav doplňku také

Zobrazení v seznamu doplňků

Seznam stavů doplňků

Je první krok, který jste již provedli v sekci Vytvoření nového doplňku vyplněním formuláře. Po jeho vyplnění se doplněk automaticky založí a bude v tomto stavu.

Doplněk byl vytvořený a nyní se očekává spojení se specialistou z Upgates prostřednictvím videohovoru, během něhož budete mít příležitost sdílet svou představu o fungování přídavného doplňku. Je třeba, aby se i z vaší strany hovoru zúčastnil technik, který bude propojení realizovat.
Je důležité, abyste v tomto bodě již měli promyšlenou základní funkčnost doplňku, kterou nám budete prezentovat.

V tomto stavu se váš doplněk ocitá v případě, kdy konzultace se specialistou byla dokončena a váš doplněk byl schválen k vytváření.

Zpřístupní se vám v doplňku nové sekce, které je potřeba vyplnit a poté odeslat ke schválení na stranu Upgates.

  • Hlavní - Obecné informace o vytváření doplňku s odkazy na důležité články a dokumentace
  • Informace o doplňku - Veřejná část doplňku, kterou vidíte momentálně pouze vy. Později jí uvidí také zákazník a slouží k popisu vašeho doplňku.
  • Uživatelé - V této sekci máte možnost pozvat nového uživatele, který vám se správou / vytvářením doplňku může pomoci.
  • Marketing - V této sekci vyplníte o jaké druhy marketingové propagace máte při zveřejnění doplňku zájem.
  • Vývoj doplňku - V této sekci vyplníte vy, popřípadě váš techni detailní soupis všech API přístupů, které budete potřebovat, v jakých intervalech a proč.

Jakmile doplněk budete mít hotov, důkladně si jej prosím otestujte a nejlépe i vytvořte rovnou pro zákazníky do sekce Informace o doplňku návod krok za krokem, jak by měl postupovat.

Jakmile budete mít vyplněné všechny náležitosti tak v detailu doplňku, sekce Hlavní pro vás je připravené tlačítko "Odeslat ke končenému schválení". Marketplace překontroluje, že máte vyplněné všechny povinné pole a odešle na stranu Upgates notifikaci, že máte doplněk připraven pro naše otestování.

Provedeme kontrolu záznamů v logu, což nám pomůže zjistit, zda se integrace chová tak, jak by měla. Pokud narazíme na jakékoliv nedostatky, chyby nebo potřebu oprav, dáme vám vědět prostřednictvím formuláře technické podpory v administraci vašeho vývojového e-shopu.

Kontrola bude probíhat nejen z API komunikace, ale důležitým aspektem pro nás je také správná navigace zákazníka v doplňku a správnost návodu na aktivaci a nastavení doplňku.

Pokud je z vaší strany k založení účtu novým klientem požadována smlouva nebo jakýmkoliv jiným způsobem schvalujete registrované uživatele, budeme potřebovat z vaší strany testovací účet ve vaší aplikaci /službě, který již tímto procesem prošel a my jej mohli používat k testování.

Naším cílem je zajistit, že váš doplněk funguje bezchybně a efektivně, a že splňuje všechny požadavky, které jsme společně stanovili.

Délka trvání této fáze závisí na počtu nalezených nedostatků a rychlosti jejich řešení.

Pokud z naší strany dokončíme testování a nebudeme mít k fungování žádné připomínky, bude doplněk schválen a publikován pro všechny administrace našich klientů.

Na této stránce

Další zdroje informací

Facebook Forum

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému Upgates.

Přejít do fóra

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora