Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.

Doporučujeme přikoupit

Zákazníkovi doporučte další produkty k přikoupení a navýšení jeho objednávky. Cílem je podpora prodeje, kdy během výběru produktu a objednávky dáváte zákazníkům doplňující informace o dalším zboží. Tímto způsobem jim můžete nabídnout dražší varianty prohlížené položky, související a doplňkové produkty. 

Detail produktu

V detailu produktu se zobrazují doporučené produkty, které má daný produkt přiřazené jako související v modulech:

  1. Příslušenství k produktu.
  2. Související produkty.
  3. Alternativní produkty.
  4. Sady produktů.

Mezikrok do košíku

Po kliknutí na tlačítko Do košíku se otevře okno, ve kterém je tabulka s rekapitulací nákupu. Pod ní se objeví nabídka doporučených produktů k přikoupení. Generuje se z těchto typů produktů:

  1. Příslušenství k produktu.
  2. Související produkty.
  3. Alternativní produkty.
  4. Produkty, které jiní zákazníci přikoupili společně s daným produktem. 

Tip! Z prvních tří typů se vybere maximálně 5 produktů celkově, ostatní produkty se doplních ze čtvrtého typu.

V košíku

Ještě přikoupit

Zákazníkovi se v košíku nad tabulkou objednaného zboží zobrazí upozornění, za jakou částku by měl ještě přikoupit, aby mohli získat:

Doporučené produkty

V košíku naopak pod tabulkou objednaného zboží se zobrazuje seznam doporučených produktů (slider), který se skládá výhradně z produktů, které jiní zákazníci přikoupili zároveň s danými produkty v košíku. 

Naposledy navštívené produkty

Tento modul slouží k podpoře prodeje. Zákazníkovi umožňuje rychlejší orientaci v naposledy navštívených produktech, které se mu připomenou svým zobrazením.

V modulu se zobrazují všechny produkty, jejichž detail zákazník navštívil. Produkty se uchovávají po dobu 24 hodin.

Zobrazení na e-shopu

Modul se ve výchozím stavu zobrazuje ve spodní části nad zápatím e-shopu.

Aktivace / deaktivace modulu

  1. V menu administrace zvolte sekci Nastavení / Produkty / Rozšířené.
  2. Přejděte do části Zobrazení na e-shopu.
  3. Nastavte pole Naposledy navštívené produkty.
  4. Provedenou změnu Uložte.

Související produktu

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna