Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.

Zákazníkovi doporučujeme další produkty k přikoupení a navýšení jeho objednávky (up-selling). Cílem je podpora prodeje, kdy během výběru produktu a objednávky dáváte zákazníkům doplňující informace o dalším zboží. Tímto způsobem jim můžete nabídnout dražší varianty prohlížené položky, související a doplňkové produkty. 

Detailu produktu

V detailu produktu se zobrazují doporučené produkty, které má prohlížená položka přiřazené jako související v modulech:

  1. Příslušenství k produktu.
  2. Související produkty.
  3. Alternativní produkty.
  4. Sady produktů.

Mezikrok do košíku

Po kliknutí na tlačítko Do košíku se otevře okno, ve kterém je tabulka s rekapitulací nákupu. Pod ní se objeví nabídka doporučených produktů k přikoupení. Generuje se z těchto typů produktů:

  1. Příslušenství k produktu.
  2. Související produkty.
  3. Alternativní produkty.
  4. Produkty, které jiní zákazníci přikoupili společně s daným produktem. 

Tip! Z prvních tří typů se vybere maximálně 5 produktů celkově, ostatní produkty se doplních ze čtvrtého typu.

Pro techniky! Maximální počet produktů je v šabloně components / add-to-cart-dialog.phtml omezen na 12.

V košíku

Ještě přikoupit

Zákazníkovi se v košíku nad tabulkou objednaného zboží zobrazí upozornění, za jakou částku by měl ještě přikoupit, aby mohli získat:

Doporučené produkty

V košíku naopak pod tabulkou objednaného zboží se zobrazuje seznam doporučených produktů (slider), který se skládá výhradně z produktů, které jiní zákazníci přikoupili zároveň s danými produkty v košíku. 

Pro techniky! Maximální počet produktů je v šabloně Order / cart.phtml omezen na 8.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna