Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.

Se zákazníky e-shopu je dobré komunikovat, neustále od nich získávat zpětnou vazbu pro marketingové účely nebo odhalovat skryté problémy v obchodě. Formuláře jsou vázány na produkty nebo kategorie. Formulář se vytvoří (více zde) a následně nastaví konkrétní stránce, kde se má zobrazovat (více zde). U formulářů si přímo v administraci nastavíte různá formulářová pole. Některé formuláře jsou však provázané na další systémové operace a proto není možné je libovolně měnit. Formulář můžete nastavit tak, aby vám zasílal odpovědi do kopie na email (více zde). Lze je propojit také se systémovými emaily (více zde).

Možnosti použití formulářů

Na stránce může být maximálně jeden formulář. Není možné mít např. na produktové stránce formulář na poptávku a zároveň objednávkový formulář. V takovém případě si formulář můžete umístit do nějaké nové, nepoužívané kategorie a z produktu na něj odkazovat. Pokud zákazník nenajde vhodný produkt k objednání, můžete mu umožnit zadat poptávku (více zde).

Do vyskakovacího okna lze vložit pouze kontaktní typu Newsletter. Texty v tomto formuláři spravujete pomocí nápovědy zde.

Registrační formulář je veden jako systémový vhledem k tomu, že se na těchto datech zakládá skutečný účet (profil) zákazníka. Proto jej nelze individuálně měnit. 

Formuláři při dokončování objednávky je standardní pro celý systém UPgates a není možné v něm provádět změny.

Událost po odeslání formuláře

Dále lze nastavit událost po odeslání formuláře. Máte tyto možnosti:

  1. Zobrazí se vyskakovací okno s poděkováním za vyplnění formuláře.
  2. Zákazník je přesměrován na URL adresu, kde mu můžete rovněž poděkovat nebo třeba pokračovat ve vyplňování jiného formulář.

    Zobrazení na eshopu

    Diskuse
    Často se ptáte

    Nepomohla Vám tato nápověda?

    Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

    UPgates poradna