Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.

Se zákazníky e-shopu je dobré komunikovat, neustále od nich získávat zpětnou vazbu pro marketingové účely nebo odhalovat skryté problémy v obchodě.

Pokud zákazník nenajde vhodný produkt k objednání, můžete mu umožnit zadat poptávku.

U formulářů si přímo v administraci nastavíte různá formulářová pole. Hotový formulář pak umístíte do jedné nebo více stránek, produktů, článků, aktualit nebo rad.

Stránky umožňující vložení formuláře

Událost po odeslání formuláře

Dále lze nastavit událost po odeslání formuláře. Máte tyto možnosti:

  1. Zobrazí se vyskakovací okna s poděkováním za vyplnění formuláře.
  2. Zákazník je přesměrován na URL adresu, kde mu můžete rovněž poděkovat nebo třeba pokračovat ve vyplňování jiného formulář.

    Zobrazení na eshopu

    Diskuse
    Často se ptáte