Z pohledu zákazníka e-shopu je vždy důvěryhodnější, když s ním e-shop komunikuje prostřednictvím emailu na vlastní doméně (např. info@domena.cz).
Dále když posíláte zákazníkům emaily z administrace UPgates (např. systémové emaily, odpovědi na dotazy ve zprávách atd.), v odesílateli se vždy uvádí vaše emailová adresa. Tato emailová adresa musí být výhradně na vaší vlastní doméně (např. info@moje-domena.cz). Na obecné emailové adrese jako např. jmeno.prijmeni@seznam.cz nebo jmeno@gmail.com to není možné. Proto je třeba, abyste si založili emailovou schránku na vlastní doméně.
Emailovou schránku si můžete zřídit zdarma u UPgates pokud jste již v ostrém provozu (více zde) nebo u vlastního poskytovatele domény (např. Wedos, Active24, Forpsi a podobně).
U domény, na které emailová schránka funguje, je třeba zkontrolovat, zda máte správně nastavené DKIM a SPF záznam. V opačném případě se může stát, že budou emaily padat zákazníkům do SPAMu.
Poptáváte práci na e-shopu? Oslovte naše dodavatele a vytvořte si poptávku z administrace vašeho e-shopu v
Můj účet / Technická podpora / Kontaktní formulář
Máte zájem odebírat poptávky služeb od e-shopů UPgates? Získat je mohou pouze dodavatelé, kteří si již vytvořili nabídky v příslušných kategoriích Marketplace.
Vytvořte si i vy nabídky zdarma a bez závazků a my vám budeme poptávky pravidelně zasílat.