Z pohledu zákazníka e-shopu je vždy důvěryhodnější, když s ním e-shop komunikuje prostřednictvím emailu na vlastní doméně (např. info@domena.cz).

Dále když posíláte zákazníkům emaily z administrace UPgates (např. systémové emaily, odpovědi na dotazy ve zprávách atd.), v odesílateli se vždy uvádí vaše emailová adresa. Tato emailová adresa musí být výhradně na vaší vlastní doméně (např. info@moje-domena.cz). Na obecné emailové adrese jako např. jmeno.prijmeni@seznam.cz nebo jmeno@gmail.com to není možné. Proto je třeba, abyste si založili emailovou schránku na vlastní doméně.

Emailovou schránku si můžete zřídit zdarma u UPgates pokud jste již v ostrém provozu (více zde) nebo u vlastního poskytovatele domény (např. Wedos, Active24, Forpsi a podobně).

Nastavení domény

U domény, na které emailová schránka funguje, je třeba zkontrolovat, zda máte správně nastavené DKIM a SPF záznam. V opačném případě se může stát, že budou emaily padat zákazníkům do SPAMu.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna