Většina e-shopů komunikuje se svými zákazníky prostřednictvím emailu na vlastní doméně. Vypadá to důvěryhodněji, než když zákazníkovi přijde např. faktura od odesílatele s emailem @gmail.com nebo @seznam.cz. Takovéto emaily navíc neprojdou spamovým filtrem příjemce, pokud jsou generovány ze systému e-shopu. Proto je nutné si nastavit emailovou schránku na vlastní doméně. Jak toho dosáhnout?

  • Emailovou schránku na doméně již mám
    - Emaily si můžete ponechat u svého dosavadního poskytovatele, na kterého jste zvyklí, pokud vám umožní emailovou schránku u něj nadále provozovat. Není nutné emaily zbytečně migrovat na UPgates.
  • Emailovou schránku na doméně ještě nemám
    - Emaily si můžete zřídit u některého z běžných poskytovatelů hostingových služeb jako je wedos, active24, forpsi atd.
    - Pro ty, kdo upřednostňují mít vše pod jednou střechou, nabízíme emailovou schránku na našich serverech UPgates za podmínek uvedených v administraci e-shopu pod Nastavení / Emaily / Emailová schránka. Stačí kontaktovat zákaznickou podporu a emailovou schránku vám zřídíme. V případě zřízení schránky u UPgates nastavení DNS a MX záznamů se provádí v administraci domény u registrátora (tam, kde si zákazník doménu zakoupil). U každého registrátora to funguje trochu jinak, a z tohoto důvodu není pro správu emailů bližší návod k dispozici.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna