Většina e-shopů komunikuje se svými zákazníky prostřednictvím emailu na vlastní doméně. Vypadá to důvěryhodněji, než když zákazníkovi přijde např. faktura od odesílatele s emailem @gmail.com nebo @seznam.cz. Takovéto emaily navíc mnohem častěji neprojdou spamovým filtrem příjemce. Proto vám doporučujeme nastavit si emailovou schránku na vlastní doméně. Jak toho dosáhnout?

  • Emailovou schránku již mám
    - Emaily si můžete ponechat u svého dosavadního poskytovatele, na kterého jste zvyklí, pokud vám umožní emailovou schránku u něj nadále provozovat. Není nutné emaily zbytečně migrovat na UPgates.
  • Emailovou schránku ještě nemám
    - Emaily si můžete zřídit u některého z běžných poskytovatelů hostingových služeb.
    - Pro ty, kdo upřednostňují mít vše pod jednou střechou, nabízíme emailovou schránku na našich serverech za podmínek uvedených v administraci e-shopu pod Nastavení / Emaily / Emailová schránka. Stačí kontaktovat zákaznickou podporu v administraci vašeho e-shopu a emailovou schránku vám obratem zřídíme.
Diskuse
Často se ptáte