Připravujete expanzi s eshopem na zahraniční trh a potřebujete přeložit XML s popisky produktů do příslušného jazyka? Nebo máte k dispozici data od zahraničního dodavatele
a potřebujete je přeložit pro Váš eshop?

Pomocí Conviu je překlad snadný, je totiž zautomatizovaný. Překlad se realizuje obdobně, jak jej znáte např. z překladače vět Google translator. Můžete přeložit celý XML feed, ale také jen vybrané části. Například si zvolíte, pro jaké kategorie či produkty budete chtít překlad realizovat.

Strojový překlad se realizuje s pomocí umělé inteligence (AI).

Překlad je v tuto chvíli dostupný pro následující jazyky: Čeština, Slovenština, Němčina, Maďarština, Polština, Angličtina, Italština, Ruština, Francouzština, Španělština, Ukrajinština, Rumunština. Potřebujete překlad do jiného jazyka? Kontaktujte nás. Je možné Vám zaktivnit jakýkoliv jazyk. V defaultním nastavení je máme ale skryté, aby bylo rozhraní přehledné. Zaktivnění nového jazyka je otázkou chvilky.

S Conviu překladačem vyřešíte např. tyto oblasti:

  • Propagujete Vaše produkty v zahraničí, např. na Heureka.sk nebo Google.sk
    a potřebujete mít názvy produktů a popisky ve slovenštině
  • Nabízet produkty v zahraničí přes Marketplace Mall či Alza
  • Založit si nový eshop s jazykovou mutací a přeložit celý XML feed do požadovaného jazyka

Jak překlač Conviu funguje?

Nejprve je nutné do Conviu importovat data. Zde se nabízí několik možností: prostřednictvím XML, CSV, XLSX, FTP, webových služeb, ze souboru v počítači, lze přidat i dodatečný import.

Pomocí pravidla nastavíte data pro překlad.

Nejčastěji se jedná o název a popisek. Následně Vám Conviu spočítá počet znaků a odhadne cenu za překlad. Dále bude nutné dobít si kredit a po připsání kreditu se překlad spustí.

Potřebujete přeložit jen některé produkty? Pak se nabízí možnost upravit vybranou množinu produktů a překlad nastavit jen pro určité produkty.

V podmínce pravidla lze nastavit vybrané kategorie, výrobce nebo produkty dle ITEM_ID.

Celý proces je od zakoupení kreditu až po nastavení překladu je plně automatický. Nemusíte tedy nikoho kontaktovat a čekat na realizaci. Vše je možné během pár okamžiků nastavit dle potřeby. Mrkněte na podrobnější popis automatického překladače.

Pokud byste rádi překlad realizovali, ale potřebujete pomoci s nastavením Conviu, neváhejte nás kontaktovat a rádi se vším poradíme nebo nastavíme.

Cena automatického překladu je 0,8 Kč za 1000 znaků.

Mall Marketplace

Poslední dobou roste obliba prodeje zboží prostřednictvím Marketplace (online tržiště). Jedná se o místo místo, kde se dá pořídit zboží všeho druhu. Jako Marketplace lze označit online portály, prostřednictvím kterých mohou různí prodejci nabízet své produkty.

Jedním z nejoblíbenějších Marketplace v České republice je Mall.cz, který dosud uzavřel spolupráci se stovkami českých i zahraničních e-shopů. Mall Marketplace vytváří nákupní galerii s nejširší nabídkou ve střední a východní Evropě.

Rádi byste nabízeli svoje produkty na Mall Marketplace? Máme pro Vás řešení, jak připravit produktový i dostupnostní XML feed. Pomocí nástroje Conviu lze upravit XML (i csv) data pomocí pravidel a podmínek a zajistit jejich pravidelnou automatickou aktualizaci.

Nejprve je nutné se zaregistrovat do administrace Mall Marketplace a do Conviu nastavit import dat. Nejčastěji je používán XML feed Heureky, ale prostřednictvím Custom formátu (import vlastního XML) můžete provést import jakéhokoliv XML feedu nebo souboru CSV/XLSX.

Následně na záložce Export a úprava produktů stačí zvolit formát Marketplace MALL. Pro dostupnostní feed je třeba přiřadit Marketplace MALL – dostupnostní feed.

 

Tímto krokem vytvoříte XML feed validní s dokumentací https://knowledgebase.mallgroup.com/marketplace-mall-xml-feed/2/

Je stěžejní dodržet přesnou strukturu feedu včetně pořadí jednotlivých elementů. Pokud používáte varianty, je nutné doplnit všechny povinné parametry. V těchto případech se můžete na Conviu spolehnout, neboť je možné upravovat pořadí jednotlivých elementů i doplnit chybějící povinné parametry.

Výsledný produktový feed už zbývá jen vložit do administrace Mall Partner. Důležité je sledovat Log chyb a pokud se nějaké vyskytnou (mohou to být např. chybějící povinné parametry pro varianty), je třeba je v Conviu pomocí pravidel doplnit – nebo upravit.

Prostřednictvím Conviu máte možnost úpravy a doplnění dat pro automatický import Vašich produktů na Mall Marketplace a zajistit u nich pravidelnou synchronizaci cen a dostupnosti.

Pro koho je Conviu určené a jaká je cena za používání?

  • Conviu je určené pro každého, kdo chce jednoduše prodávat na MALL ve všech zemích. Vše zvládnete bez znalosti programování.
  • Cena za Conviu je závislá na počtu zpracovávaných produktů a začíná na  199 Kč/měsíc (tarif do 10 tis. produktů), 399 Kč/měsíc (tarif do 50 tis. produktů) atd. viz ceník.
  • Conviu máte možnost vyzkoušet na 30 dní zdarma – proto neváhejte a zaregistrujte se.
  • Pokud budete potřebovat pomoci, můžete se na nás obrátit telefonicky, emailem nebo prostřednictvím chatu.

Conviu je komplexní moderní nástroj poskytující editaci XML feedů (např. od dodavatelů pro eshop, pro zbožové srovnávače nebo PPC inzerci). Dále nabízí automatický bidding na Heurece a Zboží prostřednictvím API, monitoring cen konkurence, automatickou cenotvorbu, reporting top produktů v rámci trhu a neustále vyvíjí další doplňky, které vám usnadní a zautomatizují činnosti při správě eshopu a online inzerci.

Další články v této kategorii

Kde získat peníze do začátku online podnikání?
Gejza Nagy (CEO, Luigi’s Box): e-shopy se neřídí daty, ale pocity. Naše inteligentní vyhledávání zvyšuje konverze až o 70 %
Pomocí Mergada skoncujete s manuální úpravou feedů ještě dnes
Xemel, specialista na váš feed management
Tomáš Formánek (CEO, Inventoro): dokážeme e-shopům ušetřit statisíce měsíčně
Retino vám ukáže, že reklamace a vratky nemusí být žádná věda. Přihlaste se na webinář zdarma
Expanze - Automatické překlady produktů - Mall Marketplace
O affiliate marketingu s Jánem Makovičem z Affiliate Port
Marek Duda z Retino: k vratkám a reklamacím je třeba postavit se čelem. Dívejte se na ně jako na obchodní příležitost
Tomáš Polák (CEO, Owlcure): Chceme, aby si marketingovou automatizaci mohly dovolit i malé e-shopy
Nadělte si k Velikonocům Balíkobot
Automatický bidding snadno a hravě s BiddingManagerem
Dominika Postavová: Cena je pro zákazníka nejdůležitější faktor. Pricing Fox její tvorbu automatizuje
Využití Messenger zákaznického chatu naplno. Nová spolupráce UPgates a ChatGo
Michal Kopřiva: Twisto Pay. Jednoduché platby na 1 kliknutí
Daniel Havel (CEO, ThePay): Placení musí být jednoduché. Čísla účtu už dneska nikdo přepisovat nechce
Martin Šauer (CEO, Balíkobot): Firmy na expedičních procesech ušetří hodiny denně
O chytrém financování eshopů s Honzou Laštůvkou z Lemonero
Rozhovor: Dalibor Jaroš z Collabimu
Nově napojené Lemonero nabízí chytré financování vašeho eshopu
Zobrazujete zákazníkům co chtějí koupit?
Nová splátková platební brána Cofidis
Rozhovor: Vít Michalek
Nově napojený nástroj Chameleoon
Motivujte zákazníky k nákupu a zvyšte své obraty díky novému UPgates propojení a partnerovi Koloo!
Využijte modul Pokladna naplno díky čtečkám od našeho partnera Sensodroid!
Google: Ušetřete za inzerci v Nákupech díky CSS
Navázání spolupráce s fulfillment společností Skladon
Vlastní sklad a logistika eshopu, nebo outsourcing?
Automatické přeceňování produktů s aplikací Pricing Fox
Nová podoba e-commerce. Spolupráce UPgates a OKTIUM
Platební brána ComGate nově umožňuje opakovat neúspěšnou platbu
Úprava XML feedu (nejen) od dodavatele, automatický bidding i cenotvorba pomocí nástroje Conviu
Máme pro vás bonus od našeho partnera Srovnáme.cz
Napojte si dodavatele a vytěžte maximum ze zbožových srovnávačů díky naší spolupráci s Mergado!
Jak můžete díky Notifikuj nečekaně snadno navýšit konverze svého e-shopu?
UPgates nově propojen s Incomaker!
Spolupráce s Affilate Port
Nová spolupráce s online chatem Lime Talk
Nové partnerství s Foxentry
Jak balit ekologicky a levně? Druhá šance pro kartonové krabice!
Nová možnost exportu produktů na módní srovnávač Modio.cz!
Nová spolupráce se SEMOR
1. miesto v kategórii Prenájom internetových obchodov 2019!
Jak jsme dopadli ve velkém srovnání e-shop řešení?
Google live chat