U souhlasu lze nastavit i doba jeho platnosti. Jakmile platnost souhlasu vyprší, systém automaticky nastaví souhlasu, že je expirován.

Nastvení platnosti souhlasu

  1. V menu administrace zvolte sekci Nastavení / Základní / Souhlasy.
  2. Otevřete vybraný souhlas.
  3. Vyplňte pole Platnost v měsících.
  4. Uložte.

Zobrazení expirovaných souhlasů u konkrétního zákazníka

Souhlasy, které vám zákazník udělil můžete najít v administraci následujícím způsobem.

  1. V menu administrace zvolte sekci Zákazníci.
  2. Vyberte konkrétního zákazníka.
  3. Zvolte záložku Přehledy a sjeďte níže do oddílu Souhlasy.
  4. Zde vidíte všechny souhlasy, které vám zákazník udělil. Kurzívou jsou označeny ty, u kterých již skončila platnost.

Zobrazení všech zákazníků s expirovaným souhlasem

Pro rychlý přehled je možné expirované souhlasy vyfiltrovat v seznamu zákazníků.

  • Otevřete filtr v modulu Zákazníci / Seznam zákazníků.
  • Ve filtru je sekce Souhlasy.
  • Vyberte konkrétní souhlas.
  • Vyberte ty, kdo souhlasili - Ano.
  • Vyberte ty, kdo mají souhlas expirovaný - Ano.

Následně stačí vyfiltrované zákazníky oslovit emailem nebo telefonicky a požádat je o prodloužení souhlasu.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna