Data lze exportovat do CSV nebo XML formátu. U většiny exportů je možné nastavit omezení exportu jen na určité druhy položek.

Tip! Pokud vám nevyhovuje export XML a CSV, můžete využít modernějšího přístupu pomocí API.

Formáty exportu

Systémové

  1. UPgates - CSV - Export produktů, zákazníků, kategorií, objednávek. Dokumentaci najdete zde >
  2. UPgates - XML - Export produktů, zákazníků, kategorií, objednávek. Dokumentaci najdete zde >

Srovnávače a agregátory

  1. Facebook - Export produktů.
  2. Glami - Export produktů.
  3. Google Nákupy - Export produktů.
  4. Google Ads- Export produktů.
  5. Heureka - Export produktů.
  6. Mergado - Import produktů.
  7. ShopAlike - Export produktů.
  8. Skrz - Export produktů.
  9. Zbozi.cz - Export produktů.

Průvodce: Export: Srovnávače

Typy exportů

  • Jednorázový export - Jednorázový export dat se provede pouze jednou. Pokud exportujete do 100 položek, provede se operace ihned. Nad tento limit do maximálně 5 minut. Možno exportovat položky u produktů, zákazníků a objednávek.
  • Za posledních 24 hodiny - Provádí se jednou za 5 minut. Exportují se pouze objednávky za posledních 24 hodin.
  • Malý export - Provádí se jednou za 2 hodiny. Exportuje soubor s položkami do URL adresy. Možnost omezení na jazykové mutace. Exportují se pouze cenová a skladová data u produktů. Viz. dokumentace CSV a XML.
  • Plný export - provádí se jednou za 24 hodin. Exportuje se soubor s položkami do URL adresy. Možnost omezení na jazykové mutace. Exportují se všechna data položky. Možnost exportovat položky u produktů, zákazníků, kategorií články, aktuality.

Jednorázový export

Vytvořit jej můžete pomocí hromadných úprav na stránce daného modulu. Na obrázku vidíte modul objednávky (Objednávky / Seznam objednávek). Zaškrtnete položky, které chcete exportovat a vyberete export (ihned).

V novém okně se vám zobrazí možnosti exportu. Zvolíte si např. UPgates - XML.

Systém vygeneruje soubor, který si stáhnete na disk svého počítače.

Pravidelný export

Exporty je možné generovat v pravidelných časových intervalech a lze si je automaticky stahovat z vygenerované URL adresy

Příklad:

Ukážeme si, jak nastavit např. pravidelný export objednávek vytvořených za posledních 24 hodin. Přejděte do modulu Objednávky / Export (pravidelný). Po kliknutí na tlačítko NOVÝ se otevře okno s možnostmi nastavení exportu. Vyberte typ exportu "Posledních 24 hodin (každých 5 minut)". Nakonec vše uložíte

Tento typ exportu se generuje jednou za 5 minut a obsahuje objednávky vytvořené ve všech jazykových mutacích e-shopu. 

V seznamu exportů ve sloupci URL se objeví po prvním vygenerování (tedy maximálně po 5 minutách, respektive po 4 hodině ranní následujícího dne) URL adresa, na které bude soubor s objednávkami umístěn.

    Hotová propojení

    UPgates je propojen s různými externími službami (ekonomické a podnikové systémy ERP), do kterých probíhá automatický export dat. Zde najdete jejich seznam >

    Vytvoření vlastního propojení

    UPgates poskytuje řadu možností jak získat data z e-shopu a exportovat je do vašeho systému. Více zde >

    Diskuse