Export produktů na Facebook aktivujete v administraci v modulu Propojení / Facebook.

Princip exportu produktů do srovnávačů najdete zde.

Zkopírujte URL adresu do rozhraní Dynamic Product Ads od Facebooku.

Optimalizace pro Dynamic Product Ads

Obsah feedu můžete před odesláním optimalizovat.

Principy optimalizací pro srovnávače najdete zde.

Všechny dostupné možnosti optimalizace pro Dynamic Product Ads najdete v Nastavení / Vlastní pole / Facebook, kde si je můžete aktivovat. Jedná se o předdefinovaná pole, jejichž název začíná na "Facebook - ".

Akční cena - sale_price

Do facebook feedu se posílá prodejní a akční cena podle toho, která je nižší. Více zde.

Identifikace produktu

V rozhraní Facebooku může systém hlásit chyby týkající se feedu s odesílanými produkty. Nejčastěji se jedná o chybějící mikrodata:

  • GTIN = EAN
  • BRAND = Výrobce 
  • MPN = Kód výrobce

Řešením problému je tato data k produktům doplnit nebo využít možnost aktivace vlastního pole Identifier exists. To předá Facebooku informaci, že posiláte produkty bez požadovaných mikrodat a nebude je tak po vás vyžadovat.

Identifier exists - Abyste mohli tuto informaci posílat, je třeba si aktivovat předdefinované vlastní pole "Facebook - identifier exists" (více zde). Jako výchozí hodnotu tohoto vlastního pole doporučujeme nastavit na "false". 

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna