Filtry po jejich aplikaci na kategorii automaticky generují takzvané filtrační (parametrické) stránky. Ty tedy vznikají na základě filtrování v seznamu produktů např. podle typu, výrobce, benefitu a parametru. Rozšiřují se tak přirozené výsledky vyhledávání o klíčová slova obsahující různé složeniny hlavního klíčového slova. Filtrační stránky jsou generované, je to vlastně kategorie s nějakými natvrdo vyfiltrovanými produkty. Filtrační stránka se nastavuje vždy v konkrétní kategorii v oddílu Filtry.
Filtrační stránky mají vlastní URL adresu a indexují je vyhledávače. Je tedy možné na ni poslat zákazníkům odkaz nebo na ni přesměrovat reklamní bannery.
Poptáváte práci na e-shopu? Oslovte naše dodavatele a vytvořte si poptávku z administrace vašeho e-shopu v
Můj účet / Technická podpora / Kontaktní formulář
Máte zájem odebírat poptávky služeb od e-shopů UPgates? Získat je mohou pouze dodavatelé, kteří si již vytvořili nabídky v příslušných kategoriích Marketplace.
Vytvořte si i vy nabídky zdarma a bez závazků a my vám budeme poptávky pravidelně zasílat.