Foxentry rozhovor
Foxentry e-shopům i zákazníkům usnadňuje objednávkový proces. Můžete nám na úvod popsat, jak přesně?
Pro zákazníka bude vyplnění údajů mnohem příjemnější a rychlejší. Celý proces urychlujeme třeba díky našeptávači adres nebo firem, kde stačí zadat pár písmen a Foxentry již našeptává výsledky, které jsou navíc řazeny dle relevance (např. výběru uživatele z historie, oblíbenosti adresního bodu, velikosti města, atd.) Firemní zákazníci si již nebudou muset pamatovat svoje IČO a všechny informace vyplní jednoduše na pár kliků. Pro samotné e-shopy to má pak výhodu v tom, že dostanou zákaznická data bez chyb a překlepů. Foxentry totiž dokáže ověřit např. reálnou existenci e-mailu či telefonního čísla a tudíž se již nestane, že by se zákazníkovi nedalo dovolat nebo by mu nepřišel e-mail s objednávkou.
Co dalšího kromě eliminace překlepů Foxentry dokáže?
Zaměřujeme se i na analytickou část samotného formuláře, takže dokážeme klientům říct, jak rychle mu například uživatelé formulář vyplní, kde nejčastěji dělají chyby a co mohou udělat pro zlepšení.
V kolika jazycích toto Foxentry umí?
Aktuálně jsme plně funkční v Česku, Slovensku a Polsku, nicméně část služeb nám již funguje celosvětově. Jedná se o validaci telefonních čísel a e-mailů. Klienti nás tedy již částečně mohou využívat všude.
Má pohodlnější vyplňování údajů od zákazníka vliv na konverzní poměr e-shopu?
Ano i ne. Dost záleží na nastavení aplikace a účelu používání. Někteří klienti např. používají Foxentry primárně na likvidaci fake objednávek a tudíž nepropouští objednávky, kde jsou záměrně uvedeny špatné informace. V takových případech si tedy konverzní poměr sníží, nicméně je to, co chtějí. Většina našich klientů aplikaci používá pro co největší pohodlí zákazníka a zbytečně jim nehází klacky pod nohy. V těchto případech tedy může k zlepšení konverzního poměru docházet. Stále ale více závisí na sortimentu klienta, ročnímu období či nějakých prodejních akcí. Proto se vždy zaměřujeme raději na porovnání zrychlení vyplnění formuláře a zlepšení průchodu košíkem, kde se dá lépe prokázat celkový přínos.
Čas nešetříte jen zákazníkovi, ale také e-shopu. Máte spočítáno o kolik?
Ušetřený čas lze počítat velmi těžko, protože Foxentry zasahuje prakticky do většiny částí chodu e-shopu. To, že zákazník vyplní správně objednávku, znamená, že vám např. API dopravce nevrátí objednávku k manuálnímu ověření, kvůli nestandardně napsané adrese. Znamená to i fakt, že zákazníkovi stoprocentně přijdou informace o objenávce na e-mail a kurýr se s ním dokáže spojit i telefonicky. To vše má vliv na celkovou vratkovost. Jedním z častých feedbacků od klientů bývá i to, že se jim zvýšil open rate e-mailových kampaní. Právě z toho důvodu, že se jim do databáze ukládají jen e-maily bez překlepů, které reálně existují
Kolik e-shopů už Foxentry využívá?
Aktuálně máme kolem 2 000 platících klientů. Z toho desítky jedou na Upgates :).
Jak probíhá propojení Foxentry a Upgates?
Nově jsme společně připravili oficiální doplněk, což znamená, že je pro nového klienta instalace mnohem jednodušší než dřív. Stačí přejít zde a doplněk aktivovat. O vše se již postaráme automaticky.
Připravujete nějaké novinky?
Aktuálně máme před velkým updatem, který změní celé fungování aplikace. Funkcí bude opravdu dost. Zaměřili jsme se na to, co uživatelovi vyplnění formuláře usnadní nejvíc. Celý systém stavíme tak, aby dokázal po zákazníkovi přechroustat i tu největší svahilštinu a vše dát do pořádku mrknutím oka. Český zákazník tedy bude moct být zase o něco línější :).