Slevový kupón lze vytvořit buď ručně v sekci Marketing / Slevové kupóny (více zde) nebo je vygeneruje systém automaticky na základě odeslaného emailu, ve kterém je umístěný dynamický zástupce (více zde).

Jak to funguje?

  1. Po každém úspěšně odeslaném emailu v emailingu nebo systémového emailu se v seznamu kupónů vytvoří nová položka s unikátním kódem.
  2. Tento kód se ve zprávě odešle zákazníkovi.
  3. Zákazník kód vloží do košíku na e-shopu v rámci své objednávky. V košíku se hodnota slevového kupónu započítá a zákazníkovi se projeví jako sleva z nákupu. 

Kde se dá generování použít?

Tam, kde se vyskytuje dynamický zástupce {$discount_voucher}:

  • Emailing - kód lze generovat do šablony emailingu. A to buď v nastavení šablon (Nastavení / Emaily / Emailing) nebo přímo v nové kampani (Marketing / Emailing).
  • Systémové emaily - kód lze generovat do těla emailové zprávy.

Po kliknutí na ikonu tužky (viz. obrázek níže) se otevře okno, kde si zvolíte, na základě jaké šablony se bude slevový kód generovat. 

Šablona slevového kupónu

V šabloně si definujete vlastnosti vygenerovaného slevového kupónu.

  1. V menu administrace zvolte sekci Marketing / Slevové kupóny.
  2. Přejděte do záložky Šablony.
  3. Klikněte na tlačítko Nový.
  4. Otevře se okno šablony. Obsahuje podobná nastavení jako u běžného slevového kupónu. Více zde.
  5. Vyplňte požadované údaje.
  6. Uložte.

Šablonu můžete využít také jako základ pro ručně vytvářené slevové kupóny. Zobrazují se však pouze tehdy, pokud nějaké šablony existují.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna