Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.

Google u svého rozšíření pro firmy - Moje firma - představil na konci listopadu novou funkci, která umožňuje některým podnikům chatovat se svými zákazníky přímo ve výsledcích vyhledávání.

Nové tlačítko "Message" je přidáno mezi stávající záložky na Googlu, které doposud zobrazovali informace o vaší firmě. Tato funkce je zatím v testovací verzi a je dostupná pouze pro firmy, které Google pozval k testování. Google uvedl, že vám umožní chatovat přímo se zákazníky, kteří najdou vaší firmu ve vyhledávání Google."

V praxi to bude fungovat tak, že zákazník vyhledá vaší firmu a z karty o vaší firmě, která momentálně nese informace o poloze, otevírací době a základních kontaktech, vám může rovnou z vyhledávání napsat zprávu. Google implementuje i informaci o době odezvy, která bude zobrazovat, za jak dlouho zákazníkům odepisujete.

Zde je ukázka v panelu firmy na Google:

Zasílání zpráv bude probíhat pomocí SMS nebo přes aplikaci Google Allo, která je k dispozici pro iOS i Android.

Více informací v nápovědě Google. (Pouze anglicky)

Další články v této kategorii

Kde získat peníze do začátku online podnikání?
Gejza Nagy (CEO, Luigi’s Box): e-shopy se neřídí daty, ale pocity. Naše inteligentní vyhledávání zvyšuje konverze až o 70 %
Pomocí Mergada skoncujete s manuální úpravou feedů ještě dnes
Xemel, specialista na váš feed management
Tomáš Formánek (CEO, Inventoro): dokážeme e-shopům ušetřit statisíce měsíčně
Retino vám ukáže, že reklamace a vratky nemusí být žádná věda. Přihlaste se na webinář zdarma
Expanze - Automatické překlady produktů - Mall Marketplace
O affiliate marketingu s Jánem Makovičem z Affiliate Port
Marek Duda z Retino: k vratkám a reklamacím je třeba postavit se čelem. Dívejte se na ně jako na obchodní příležitost
Tomáš Polák (CEO, Owlcure): Chceme, aby si marketingovou automatizaci mohly dovolit i malé e-shopy
Nadělte si k Velikonocům Balíkobot
Automatický bidding snadno a hravě s BiddingManagerem
Dominika Postavová: Cena je pro zákazníka nejdůležitější faktor. Pricing Fox její tvorbu automatizuje
Využití Messenger zákaznického chatu naplno. Nová spolupráce UPgates a ChatGo
Michal Kopřiva: Twisto Pay. Jednoduché platby na 1 kliknutí
Daniel Havel (CEO, ThePay): Placení musí být jednoduché. Čísla účtu už dneska nikdo přepisovat nechce
Martin Šauer (CEO, Balíkobot): Firmy na expedičních procesech ušetří hodiny denně
O chytrém financování eshopů s Honzou Laštůvkou z Lemonero
Rozhovor: Dalibor Jaroš z Collabimu
Nově napojené Lemonero nabízí chytré financování vašeho eshopu
Zobrazujete zákazníkům co chtějí koupit?
Nová splátková platební brána Cofidis
Rozhovor: Vít Michalek
Nově napojený nástroj Chameleoon
Motivujte zákazníky k nákupu a zvyšte své obraty díky novému UPgates propojení a partnerovi Koloo!
Využijte modul Pokladna naplno díky čtečkám od našeho partnera Sensodroid!
Google: Ušetřete za inzerci v Nákupech díky CSS
Navázání spolupráce s fulfillment společností Skladon
Vlastní sklad a logistika eshopu, nebo outsourcing?
Automatické přeceňování produktů s aplikací Pricing Fox
Nová podoba e-commerce. Spolupráce UPgates a OKTIUM
Platební brána ComGate nově umožňuje opakovat neúspěšnou platbu
Úprava XML feedu (nejen) od dodavatele, automatický bidding i cenotvorba pomocí nástroje Conviu
Máme pro vás bonus od našeho partnera Srovnáme.cz
Napojte si dodavatele a vytěžte maximum ze zbožových srovnávačů díky naší spolupráci s Mergado!
Jak můžete díky Notifikuj nečekaně snadno navýšit konverze svého e-shopu?
UPgates nově propojen s Incomaker!
Spolupráce s Affilate Port
Nová spolupráce s online chatem Lime Talk
Nové partnerství s Foxentry
Jak balit ekologicky a levně? Druhá šance pro kartonové krabice!
Nová možnost exportu produktů na módní srovnávač Modio.cz!
Nová spolupráce se SEMOR
1. miesto v kategórii Prenájom internetových obchodov 2019!
Jak jsme dopadli ve velkém srovnání e-shop řešení?
Google live chat