Přidání konverzních kódu Google

Google Analytics

Přejděte do  Nastavení / Propojení / Google / Google Analytics

K propojení s Google Analytics účtem stačí do pole Číslo pro měření zkopírovat potřebný údaj. Číslo pro měření naleznete ve svém Google Analytics účtu v Nastavení / Údaje o měření / Měřící kód.

Z celkového HTML kódu stačí zkopírovat číslo pro měření ve formátu napřUA-12345678-1. Naleznete jej v řádku gtag('config', 'UA-12345678-1'). Vaše číslo pak jednoduše vložíte do administrace.

Pokud v Nastavení vyplňujete záložku Google Analytics zvlášť, nevyplňujte již záložku Google site tag! Pokud tak učiníte, budou všechna měření duplicitní.

Google Adwords

Přejděte do  Nastavení / Propojení / Google / Google Adwords

Konverze

Propojení s Google Ads probíhá taktéž zadáním ID konverze do pole v administraci. Můžete si určit také popis konverze, např. Nákup.

Číslo ID konverze naleznete ve svém Google Ads účtu v Nástroje / Měření / Konverze. Při zakládání nové konverze se v kroku číslo 2 dostanete k Nastavení značky. Zde stačí z vygenerovaného HTML kódu zkopírovat ID ve formátu např. 945368752.

Remarketing

ID konverze pro remarketing získáte ve svém Google Ads účtu v Nástroje / Správa publika. Nastavení proveďte dle návodu zde. Po úspěšném nastavení bude vygenerován obdobný HTML kód. Z tohoto opět vezmete ID konverze a vložite jej do administrace.

Pokud v Nastavení vyplňujete záložku Google Adwords zvlášť, nevyplňujte již záložku Google site tag! Pokud tak učiníte, budou všechna měření duplicitní.

Global site tag (gtag.js)

Přejděte do  Nastavení / Propojení / Google / Global site tag (gtag.js)

Umožňuje také přidat čísla pro měření na Google Analytics a Google Ads. Pokud měřící kódy vyplníte zde, již je nevyplňujte v předchozích záložkách Google Analytics a Google Adwords. Pokud tak učiníte, veškerá měření budou probíhat duplicitně.


Diskuse