Global site tag (gtag.js)

Přejděte do  Propojení / Google / Global site tag (gtag.js).

Umožňuje přidat čísla pro měření na Google Analytics a Google Ads. Jak jednoduše získat čísla pro měření zjistíte níže. 

Google Analytics

K propojení s Google Analytics účtem stačí do pole Číslo pro měření zkopírovat potřebný údaj. Číslo pro měření naleznete ve svém Google Analytics účtu v Nastavení / Údaje o měření / Měřící kód.

Z celkového HTML kódu stačí zkopírovat číslo pro měření ve formátu napřUA-12345678-1. Naleznete jej v řádku gtag('config', 'UA-12345678-1'). Vaše číslo pak jednoduše vložíte do administrace.

Konverze Google Ads

Propojení s Google Ads probíhá taktéž zadáním ID konverze do pole v administraci. Můžete si určit také popis konverze, např. Nákup.

Číslo ID konverze naleznete ve svém Google Ads účtu v Nástroje / Měření / Konverze. Při zakládání nové konverze se v kroku číslo 2 dostanete k Nastavení značky. Zde stačí z vygenerovaného HTML kódu zkopírovat ID ve formátu např. 945368752.

Remarketing Google Ads

ID konverze pro remarketing získáte ve svém Google Ads účtu v Nástroje / Správa publika. Nastavení proveďte dle návodu zde. Po úspěšném nastavení bude vygenerován obdobný HTML kód. Z tohoto opět vezmete ID konverze a vložite jej do administrace.

Pokud vyplníte záložku Global site tag (gtag.js), nevyplňujte již zvášť záložky Google Analytics a Google Adwords! Pokud tak učiníte, budou všechna měření duplicitní.
 

Google Analytics (straší verze) / Google Adwords (starší verze)

Přejděte do  Propojení / Google

Diskuse