Hlavní banner má více možností zobrazení než ostatní bannery na e-shopu. Je umístěn na hlavní stránce na nejlépe viditelném místě. Měl by obsahovat marketingové výhody e-shopu, které zákazníka přesvědčí o tom, aby provedl nákup. 

Základní zobrazení

Standardně lze zobrazit banner jako Obrázkový (více zde) a Cover (více zde). 

Možnosti banneru typu cover

V modulu Designer můžete dále nastavovat vzhled Hlavního banneru.

  • Rozložení banneru - Z nabídky možností Designera vyberte grafickou strukturu banneru. Zda má mít v okolí volné místo, záložky pro přepínání snímků, nebo bude formou klasického coveru. Více v nápovědě zde.
  • Vzhled banneru - Z nabídky možností Designera upravte barvy, zarovnání, obrázek v popředí a na pozadí u rozložení č. 1 - 4 atd. Cover má mnohem více možností úprav než obrázkový banner. Více v nápovědě zde.

Zobrazení obrázku ve snímku

Více informací o přidávání snímků najdete v nápovědě zde.

Rozložení banneru č. 1 - 4

Obrázek snímku se nezobrazí na pozadí, ale vedle textu banneru.

Rozložení banneru č. 5 a 6

Obrázek snímku se zobrazí na pozadí a text bude v popředí banneru.

Další nastavení vzhledu banneru

Vzhled banneru ovlivňuje řada dalších nastavení v Designerovi jako např. motiv, písmo, zarovnání atd. Více zde.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna