Hodnocení a recenze

Každý zákazník, který nakoupil nějaký produkt na e-shopu, má možnost jej ohodnotit hvězdami (pomocí stupnice jako ve škole) a napsat krátkou recenzi.

Formulář pro napsání recenze a označení hvězd se zákazníkovi zobrazí přímo v detailu zakoupeného produktu nebo v jeho zákaznickém účtu pod záložkou Hodnocení. Zákazník musí být přihlášený.

Jiní zákazníci, kteří také nakoupili produkt mohou vaši recenzi ohodnotit. Dají jí palec dolů, nebo nahoru. 

Body za hodnocení

Za hodnocení hvězdami a napsání recenze mohou zákazníci získávat body do věrnostního systému, což je pro ně zajímavou motivací k dalšímu nákupu. Více najdete zde >

Administrace

Hodnocení a recenze si v administraci e-shopu nastavíte pod  Marketing / Hodnocení a recenze

V oddílu Recenze najdete chronologicky seřazený seznam recenzí produktů napsaných zákazníky na vašem e-shopu.

Pokud se prokliknete na detail recenze pomocí ikony , můžete ji zde schválit nebo odmítnout. Schválením se přičtou zákazníkovi do věrnostního systému body za recenzi (více viz. Marketing / Věrnostní systém a nápověd)

Nastavení

V oddílu Nastavení samotnou funkci Hodnocení a recenze aktivujete. Dále zde určíte, po kolika dnech od zakoupení produktů jej může zákazník hodnotit.

Pokud chcete, aby recenze před zveřejněním podléhali vašemu schválení, postačí mít vypnuté automatické schvalování recenzí. Recenze a s ní spojené hodnocení hvězdami se zveřejní až po schválení administrátorem. Do té doby je obojí skryté a vidí je pouze autor dané recenze v účtu zákazníka. 

Maximální délku recenze pak můžete omezit na konkrétní počet znaků.

Nastavení hodnocení a recenzí v administraci e-shopu UPgates

Příklad

  1. Zákazník zakoupí produkt.
  2. Po určité době se zákazníkovi v jeho účtu objeví možnost ohodnocení formou hvězd a recenze.
  3. V administraci v Hodnocení a recenze (modul Marketing) se objeví nová položka, kde ji administrátor schválit nebo neschválit. Případně se schválí automaticky.
  4. Za hodnocení hvězdami se přiřadí počet bodů do věrnostního systému zákazníka a to samé za recenzi.
  5. Recenze se poté objeví v detailu produktu, kde ji mohou přihlášení uživatelé ohodnotit, zda jim pomohla při výběru nebo ne.
Diskuse