Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.

Každý zákazník, který nakoupil nějaký produkt na e-shopu, má možnost jej ohodnotit hvězdičkami a napsat krátkou recenzi. Hodnocení je dostupné pouze u produktů. Hodnocení obchodu jako takového není v systému možné.

Hodnocení je dostupné pouze pro přihlášené. Pokud zákazník ohodnotí pouze hvězdami, nevytvoří se nová recenze. Pouze se hodnocení připočte do celkového hodnocení hvězdami. Pokud ale zákazník přidá také recenzi (napíše nějaké plusy nebo mínusy), dojde k jejímu přidání mezi ostatní recenze u produktu.

Pokud využíváte věrnostní systém, můžete zákazníkům dávat body za tato hodnocení a recenze, abyste získali lepší zpětnou vazbu. Více zde.

Recenze k produktům není možné importovat.

Zadávání recenze

Formulář pro napsání recenze a označení hvězd se zákazníkovi zobrazí přímo v detailu zakoupeného produktu nebo v jeho zákaznickém účtu pod záložkou Hodnocení. Jiní zákazníci, kteří také nakoupili produkt mohou vaši recenzi ohodnotit. Dají jí palec dolů, nebo nahoru. 

Schválení

Hodnocení podléhá schválení administrátora, nelze měnit jejich obsah. Systémové fiktivní hodnocení vkládat nelze.

Zobrazení na eshopu

Často se ptáte

Existuje něco, jako automatický výzva na ohodnocení produktu po určitém čase?

Odkaz na hodnocení produktu můžete vložit do systémového emailu, který chodí zákazníkovi spolu s objednávkou nebo fakturou. Odeslat však automaticky samostatný email s časovým odstupem několika dní není možné.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna