Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.
Každý zákazník, který nakoupil nějaký produkt na e-shopu, má možnost jej ohodnotit hvězdičkami a napsat krátkou recenzi. Hodnocení je dostupné pouze u produktů. Hodnocení obchodu jako takového není v systému možné. Hodnocení je dostupné pouze pro přihlášené a vidí jej zákazníci pouze na eshopu.
Formulář pro napsání recenze a označení hvězd se zákazníkovi zobrazí přímo v detailu zakoupeného produktu nebo v jeho zákaznickém účtu pod záložkou Hodnocení.
Jiní zákazníci, kteří také nakoupili produkt mohou vaši recenzi ohodnotit. Dají jí palec dolů, nebo nahoru.
Hodnocení není možné spravovat, měnit nebo mazat z pohledu administrátora. Systémové fiktivní hodnocení vkládat nelze.
Pokud využíváte věrnostní systém, můžete zákazníkům dávat body za tyto hodnocení a recenze, abyste získali lepší zpětnou vazbu.
Poptáváte práci na e-shopu? Oslovte naše dodavatele a vytvořte si poptávku z administrace vašeho e-shopu v
Můj účet / Technická podpora / Kontaktní formulář
Máte zájem odebírat poptávky služeb od e-shopů UPgates? Získat je mohou pouze dodavatelé, kteří si již vytvořili nabídky v příslušných kategoriích Marketplace.
Vytvořte si i vy nabídky zdarma a bez závazků a my vám budeme poptávky pravidelně zasílat.
Admin ovládání
Kde najdeme, prosím, hodnocení produktů emailovou formou, kterou obdrží zákazník co si zboží objednal?
Tým UPgatesAdministrátor |
Hodnocení je dostupné pouze pro přihlášené a vidí jej zákazníci pouze na eshopu. Emailem žádné upozornění nechodí.
aa
Existuje něco, jako automatický výzva na ohodnocení produktu po určitém čase?
Tým UPgatesAdministrátor |
Odkaz na hodnocení produktu můžete vložit do systémového emailu, který chodí zákazníkovi spolu s objednávkou nebo fakturou. Odeslat však automaticky samostatný email s časovým odstupem několika dní není možné.