Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.
Jak funguje hodnocení a recenze?

Každý zákazník, který nakoupil nějaký produkt na e-shopu, má možnost jej ohodnotit hvězdičkami a napsat krátkou recenzi. Hodnocení je dostupné pouze u produktů. Hodnocení obchodu jako takového není v systému možné. Hodnocení je dostupné pouze pro přihlášené a vidí jej zákazníci pouze na eshopu. 

Formulář pro napsání recenze a označení hvězd se zákazníkovi zobrazí přímo v detailu zakoupeného produktu nebo v jeho zákaznickém účtu pod záložkou Hodnocení. 

Jiní zákazníci, kteří také nakoupili produkt mohou vaši recenzi ohodnotit. Dají jí palec dolů, nebo nahoru. 

Hodnocení není možné spravovat, měnit nebo mazat z pohledu administrátora. Systémové fiktivní hodnocení vkládat nelze.

Pokud využíváte věrnostní systém, můžete zákazníkům dávat body za tyto hodnocení a recenze, abyste získali lepší zpětnou vazbu. 

Zobrazení na eshopu

Diskuse
Často se ptáte
Komentáře

Admin ovládání

Kde najdeme, prosím, hodnocení produktů emailovou formou, kterou obdrží zákazník co si zboží objednal?

Tým UPgatesAdministrátor |

Hodnocení je dostupné pouze pro přihlášené a vidí jej zákazníci pouze na eshopu. Emailem žádné upozornění nechodí.

aa

Existuje něco, jako automatický výzva na ohodnocení produktu po určitém čase?

Tým UPgatesAdministrátor |

Odkaz na hodnocení produktu můžete vložit do systémového emailu, který chodí zákazníkovi spolu s objednávkou nebo fakturou. Odeslat však automaticky samostatný email s časovým odstupem několika dní není možné.

Další

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna