Globální sleva

Následujícím způsobem můžete snadno nastavit slevu nebo naopak zdražení celé kategorii produktů (tzn. Zadaná hodnota "-30%" znamená ve výsledku zdražení o 30%). Slevy na celé kategorie produktů je obvykle vhodné spojit s marketingovou propagací za pomoci vyskakovacího okna (více zde) nebo banneru (více zde). 

Změna ceny se aplikuje na produkty, které mají tuto kategorii nastavenou jako hlavní. V opačném případě se změna ceny neprojeví (více zde).

Kromě běžné slevy můžete pomocí kategorie vytvořit slevový kupón jen na některé vybrané produkty. Vytvoříte si kategorii, která nebude viditelná pro zákazníky. V nastavení slevového kupónu nastavíte, aby jej šlo aplikovat jen na produkty v této kategorii.  

Postup v administraci

  1. V administraci zvolte sekci Marketing / Globální slevy.
  2. Pro danou sekci nastavte procentuální hodnotu
    • Kladná hodnota = sleva
    • Záporná hodnota = zdražení
  3. Uložte provedené změny.

Množstevní sleva

Množstevní sleva je procentuální nebo pevná sleva, kterou zákazník obdrží při určité velikosti nákupu. Může ji uplatnit registrovaný i neregistrovaný zákazník.

Množstevní sleva za nákup

Modul umožňuje slevu za nákupu nad určitou částku. Zákazníkům se zobrazuje v nákupním košíku včetně informace, kolik by měli ještě přikoupit, aby ji získal.

  1. V menu administrace zvolte sekci Marketing / Množstevní slevy.
  2. Klikněte na tlačítko + Nová.
  3. Vytvoříte si jednotlivé výše slevy, které zákazník získá při nákupu od určité částky.
  4. Provedené změny Uložte.

Množstevní sleva u produktu

Pokud chcete zákazníkovi dát množstevní slevu za nákup stejných produktů v určitém počtu, lze toto nastavit pomocí cenových vzorců. Více informací najdete v nápovědě zde.

Sleva výrobce

Nastavení hromadných slev (kladná hodnota) nebo příplatků (záporná hodnota) na produkty od určitého výrobce. Zadáváte pouze číselnou hodnotu, která odpovídá výši procentuální slevy / příplatku.

Popis v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Marketing / Sleva výrobce.
  2. K danému výrobci vepište požadovanou procentuální hodnotu (bez značky %).
  3. Uložte.

Nastavení slevy na výrobce

Maximální procento slevy

Následující postup vám umožňuje nastavit omezení součtu jednotlivých slev produktu na maximální hranici. Tato funkce slouží k tomu, abyste se při prodeji a marketingových akcích nedostali pod průměrnou marži e-shopu.  

Při výpočtu celkové slevy se zohledňuje:

  • sleva na produkt,
  • globální sleva,
  • sleva na výrobce.

Do celkové slevy se nezapočítává:

  • cenové vzorce,
  • věrnostní body uplatněné jako sleva,
  • slevové kupóny,
  • sleva na objednávku.

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Nastavení / Základní / Nastavení obchodu.
  2. V oddílu Hlavní vyplňte pole Maximální procento slevy (%).
  3. Uložte. 

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna