Incomaker

  • Umožní vyšší konverze díky personalizaci kampaní na základě přesných dat o chování zákazníků 
  • Automatizuje klasické scénáře retenčního marketingu – opuštěné košíky, uvítací sekvence, opakované nákupy, kampaně ke svátku či narozeninám, reaktivační kampaně, upselling produktů, transakční e-maily a jakékoliv jiné workflow
  • Oslovuje zákazníky e-mailem, SMSkou, sociálními sítěmi, on-site widgety a dalšími digitálními kanály v celém životním cyklu zákazníka
  • Díky integraci několika marketingových produktů nepotřebujete platit různé softwary a měřitelně uspoříte čas marketéra až o 70 %
  • Pokročilá datová analytika a umělá inteligence umožní optimalizaci kampaní – sběr dat z e-shopu a dalších systémů, jejich analýza a zapojení do rozhodování a automatizace kampaní, automatická tvorba obsahu
  • Synchronizace prostřednictvím API - nápověda.
  • Další nastavení pomocí napojení na službu třetích stran dle nápovědy.

Incomaker je pokročilý nástroj s AI pro retenční marketing. Čerpá data z e-shopu a dalších systémů a jejich pomocí automatizuje retenční marketing od zachycení a identifikaci náhodného návštěvníka, přes jeho nasměrování k prvnímu nákupu, upselling, řízení zákaznické spokojenosti, motivaci k opakovaným nákupům, až po využití zákazníka k šíření pozitivních referencí. Využívá e-mail, SMS, sociální sítě i on-site prvky přímo na e-shopu a s využitím AI přináší dodatečné tržby.

1) Z náhodných návštěvníků udělejte zákazníky

Nenechte si příležitosti proplouvat mezi prsty. Incomaker sbírá kontakty pomocí vyskakovacích oken, vyplňovacích formulářů, informací převzatých z e-shopu a dalších kanálů. Identifikuje osoby, které web navštívily, profiluje je a pak na ně rovnou automaticky zaměří své kampaně. Umožňuje sběr kontaktů z facebookových reklam pomocí Leads Ads či přihlašování k notifikacím. Vše je v souladu s GDPR a Zákonem o elektronických komunikacích (cookies).

2) Nejsme všichni stejní: zajistěte si pozornost personalizací

Buďte v komunikaci osobní. Incomaker zajistí správnou komunikaci se správným zákazníkem ve správnou chvíli. Usnadní tvorbu obsahu bez ohledu, kolik e-shopů či jazykových verzí provozujete. Vždy bude se zákazníkem hovořit jeho jazykem, vybírat pro něj vhodné produkty, ukazovat mu jeho personalizované ceny. Vyšší personalizace přináší více konverzí.

  • Komunikace v jazyce zákazníka
  • Skloňování textu
  • Oslovování jménem
  • Personalizované nabídky produktů
  • Personalizované ceny a měny

3) Přesvědčte zákazníka k prvním nákupu

Individuální sleva na první nákup, automatizace opuštěného košíku e-mailem, na sociálních sítích, případně SMSkou pomohou váhajícího zákazníka nasměrovat k prvnímu nákupu a zachránit 8–10 % prodejů, ke kterým by nedošlo. Produktové widgety dokáží personalizovat nabídku produktů přímo na e-shopu či nabídnout produkty pro upselling. Informační proužky a notifikace upozorní na akce a zvýší pocit urgentnosti. Incomaker pomůže dovést zákazníka k prvnímu nákupu.

4) Komunikujte průběžně, pokročilé segmentační metody umožní přesněji cílit na zákazníky

Incomaker má zdaleka nejhlubší datovou integraci s e-shopy a dokáže data plně využívat. Segmentace zákazníků na základě jejich vlastností, předchozího nákupního chování, geolokace, chování na webu, reakcí na kampaně, kontextuality, lead scoringu, RFM segmentů, kohort, nákupních person a řady dalších možností dává možnost realizovat i ty nejnáročnější marketingové strategie bez potřeby profesionálních datových analytiků.

Incomaker umí také vybrat nejvhodnější skupiny zákazníků pro vybranou množinu produktů. Tím výrazně zlepšuje zásah a neobtěžuje zbytečné irelevantní zákazníky. Komunikujme průběžně personalizované nabídky všemi dostupnými kanály. Automatické posty příspěvků do sociálních sítí šetří čas marketérů.

Se zákazníky můžeme komunikovat pohodlně všemi kanály:

  • E-mail
  • SMS
  • Sociální sítě
  • On-site prvky na webu
  • Vyskakovací okna (pop-upy)
  • Landing page
  • Integrace externích nástrojů

5) Po prvním nákupu sledujte spokojenost a po čase přiveďte zákazníka zpět

Incomaker umí zákazníkovi poslat sekvenci e-mailů po prvním nákupu, které mu např. vysvětlí výhody e-shopu oproti konkurenci, reklamační podmínky či jej pozvou do VIP klubu. Vyhodnocením spokojenosti poté, co zboží obdržel pomůže Incomaker předcházet negativním recenzím na cenových srovnávačích.

U rychloobrátkového zboží Incomaker určí vzor zákazníkova chování a dokáže mu sám nabízet opakovaný nákup zboží, které mu brzy dojde (tonery, dětské pleny, krmivo pro zvířata...).

Incomaker umožňuje v každé fázi životního cyklu zákazníka komunikovat s ním optimálním způsobem kombinací dostupných kanálů. Nabízí řadu osvědčených scénářů nebo umožňuje postavit jakékoliv vlastní workflow.

6) Nejlevnější marketing je doporučení známého

Incomaker aktivně podporuje měření zákaznické spokojenosti. Na nespokojené zákazníky upozorní zákaznickou podporu a dokáže reagovat třeba i na proces reklamací. Aktivně motivuje spokojené zákazníky k tomu, aby doporučovali e-shop a produkty svým známým: s využitím všech dostupných kanálů.

7) Datově-analytický modul a reporting

Incomaker využívá data ze všech zdrojů na maximum. Umí čerpat data nejen z e-shopu či webu, blogu, ale třeba také z externích ERP, CRM a dalších transakčních systémů. Umožňuje data čistit, vyřazovat duplicity, doplňovat adresy, geolokaci, chybné e-mailové adresy a mnoho dalšího. Provádí pokročilou datovou analytiku, zobrazuje výstupy v přehledných reportech a připravovat pro využití v kampaních a export.


8) Mezinárodní e-shopy

Incomaker má pokročilou podporu různých jazyků a trhů. Naši zákazníci působí prakticky po celé Evropě. Incomaker respektuje různé jazyky, měny, kultury. Se zákazníkem bude vždy komunikovat jejich jazykem a zohledňovat jejich zvyklosti (např. individuální kalendáře svátků pro více než 15 zemí). Více e-shopů můžete spravovat buď odděleně nebo společně – právě tak, jak to vyhovuje vaší marketingové strategii.

Kdo jiný vám garantuje pozitivní ROI?

Incomaker umí sledovat konverze daleko přesněji než Google Analytics, protože má přístup i k datům z e-shopu. Díky přesnějším datům umí také řídit kampaně tak dobře, jako autopilot letadlo, takže si můžeme dovolit garantovat, že se vám investice do Incomakeru vrátí již po 6-8 týdnech. Incomaker vám vydělá víc, než kolik za něj zaplatíte. Ruku na to!

I vy se můžete jednoduše stát součástí rodiny e-shopů Upgates.