Zpětný odkaz

Zpětný odkaz je odkaz na jiné webové stránce vedoucí na vaši stránku.

Zpětné odkazy jsou pro vyhledávače referencí, která hovoří o kvalitě a oblíbenosti sledovaného webu. Tímto pomáhají kromě jiného zvyšovat hodnocení odkazovaných webových stránek (S-rank, PageRank).

Jak docílit zpětných odkazů?

Získávání zpětných odkazů spočívá v umisťování zpětných odkazů v internetových diskusích, na stránkách partnerských webů, PR článcích, katalozích atd.

Sociální sítě

Využívate-li Facebook, Twitter, Google+ atd., rozhodně byste měli umístit odkaz na svůj e-shop i zde.

Registrace do vyhledávačů

Registrujte své stránky do vyhledávačů jako je Seznam.cz, Google.cz, proces zobrazování tak urychlíte.

Seznam - pro zařazení do vyhledávání Seznam.cz jednoduše registrujte svůj web zde, přes nástroj pro přidání.

Google - pro zobrazení ve vyhledávání Google použijte tento odkaz.

Klíčová slova

Používejte na webu klíčová slova, optimalizujete tak váš web pro vyhledávání, kde se posouváte výš a výš a tímto i získáváte nové zákazníky.

Existují nástroje, které vám s hledaností klíčových slov pomůžou. Např. Google Plánovač klíčových slov a od Seznamu Statistiky hledanosti dotazů.

PPC kampaně

PPC je zkratka anglického Pay per Click, tedy platí se zde za proklik na vaši cílovou stránku. Platíte za každého člověka, kterého vaše reklama zaujme a klikem se dostane na váš web.

PPC systémy

Adwords

Google Adwords je nejpropracovanějším a rychle vyvíjeným PPC systémem. Vývoj zastřešuje společnost Google a jedná se o způsob, jak zobrazit své reklamy v rámci vyhledávače Google. Více zde

Sklik.cz

Jedná se o český PPC reklamní systém od Seznam.cz. Reklamy v kampaních tohoto systému se budou zobrazovat právě se vyhledávači Seznam.cz a spolupracujících webech (Firmy.cz, Zboží.cz atd.). Více zde

Diskuse