Indexace ve vyhledávačích

Registrace do vyhledávačů

Registrujte své stránky do vyhledávačů jako je Seznam.cz, Google.cz, proces zobrazování tak urychlíte.

Google - pro zobrazení ve vyhledávání Google použijte Google Search Console.

Seznam.cz - pro zařazení do vyhledávání Seznam.cz jednoduše registrujte svůj web zde, přes nástroj pro přidání.

Zpětný odkaz

Zpětný odkaz je odkaz na jiné webové stránce vedoucí na vaši stránku.

Zpětné odkazy jsou pro vyhledávače referencí, která hovoří o kvalitě a oblíbenosti sledovaného webu. Tímto pomáhají kromě jiného zvyšovat hodnocení odkazovaných webových stránek (S-rank, PageRank).

Jak docílit zpětných odkazů?

Získávání zpětných odkazů spočívá v umísťování zpětných odkazů v internetových diskusích, na stránkách partnerských webů, PR článcích, katalozích atd. Více v článku Jak získat zpětné odkazy pro váš e-shop.

Sociální sítě

Využívate-li Facebook, Twitter, Google+ atd., rozhodně byste měli umístit odkaz na svůj e-shop i zde. Více najdete v článku Co přinese e-shopu Facebook, Instagram a další sociální sítě?

Klíčová slova

Používejte na webu klíčová slova, optimalizujete tak váš web pro vyhledávání, kde se posouváte výš a výš a tímto i získáváte nové zákazníky.

Existují nástroje, které vám s hledaností klíčových slov pomůžou. Např. Google Plánovač klíčových slov a od Seznamu Statistiky hledanosti dotazů.

PPC kampaně

PPC je zkratka anglického Pay per Click, tedy platí se zde za proklik na vaši cílovou stránku. Platíte za každého člověka, kterého vaše reklama zaujme a klikem se dostane na váš web. Více na toto téma se dočtete v článku Jak na PPC reklamu e-shopu na Google a Seznam.

PPC systémy

Google Ads

Google Ads je nejpropracovanějším PPC systémem. Vývoj zastřešuje společnost Google a jedná se o způsob, jak zobrazit své reklamy v rámci vyhledávače Google. Více zde

Veškeré info o Google Ads najdete v sekci naší akademie zde

Sklik.cz

Jedná se o český PPC reklamní systém od Seznam.cz. Reklamy v kampaních tohoto systému se budou zobrazovat právě ve vyhledávači Seznam.cz a spolupracujících webech (Firmy.cz, Zboží.cz atd.). Více zde

Další článek
SEO: Kanonizace duplicitních stránek eshopu