Jak dostat e-shop na vrchní pozice ve vyhledávačích a maximalizovat tržby během vánoční sezóny? Máme recept!

Přiměřeně, přiměřeně…To určitě znáte! Na to ale specialisté na online marketing z NK Expand rozhodně nesázejí! Předvánoční období je totiž pro e-shopy nejdůležitějším obdobím roku. U spousty e-shopů stoupají tržby v porovnání se zbytkem roku i několikanásobně. Pro e-shopy je tedy důležité připravit se na tuto příležitost jako michelinský šéfkuchař, který pečlivě plánuje, vybírá a ladí “ingredience” tak, aby byl výsledek co nejlepší.

K úspěchu ale nestačí mít jen kvalitní produkty v nabídce. Důležité je zajistit opravdu efektivní online marketing a optimalizovat e-shop pro vyhledávače (SEO). Poradíme vám, jak e-shop na vánoční nákupy perfektně připravit a během podzimní sezóny skutečně zazářit.

Proč online marketing od NK Expand funguje v Česku i zahraničí?

Online marketing od NK Expand pomáhá e-shopům efektivně oslovit cílovou skupinu a tím zvyšovat prodeje. Nesází přitom jen na jeden prodejní kanál, ale kombinuje je tak, aby byl výsledek co nejefektivnější. A pokud e-shop prodává do zahraničí, zahrnuje navržený mix i specifické prodejní kanály využívané v dané zemi.

Online marketing od NK Expand se zaměřuje především na tyto disciplíny:

  • Analýza klíčových slov: Porozumění potřebám a preferencím zákazníků je základem. Důkladná analýza klíčových slov od NK Expand vašemu e-shopu pomůže zjistit, co lidé hledají a jak tomu přizpůsobit svůj obsah.
  • PPC reklamy: Potřebujete efektivně a rychle zvýšit viditelnost svého e-shopu? Pak je důležité do pomyslného receptu přidat reklamní Google Ads kampaně, abyste oslovili cílové zákazníky v ten pravý čas!
  • SEO: Pro zvýšení organické návštěvnosti e-shopu a dosažení lepších pozic ve vyhledávačích je nezbytné mít správně nastavené SEO – optimalizovat titulky, meta popisky, vytvořit kvalitní a relevantní obsah plný správných klíčových slov, zajistit rychlost načítání stránek, mobilní přívětivost a lokalizaci obsahu pro zahraniční trhy.
  • Zbožové srovnávače: Návštěvnost vašeho e-shopu mohou výrazně zvýšit i zbožové (cenové) srovnávače, které umožňují zákazníkům rychle porovnat ceny a produkty. Ale pozor, v každé zemi používají zákazníci jiné srovnávače.
  • E-mail marketing: Každý zákazník chce mít pocit, že e-shop nabízí přesně to, co hledá. Vytvoření personalizované e-mailové kampaně, která osloví zákazníky s relevantními nabídkami, může přivést zákazníky zpět a zvýšit konverze.
  • Sociální média: Využijte sociální sítě k budování povědomí o značce a vytváření komunity kolem vašich produktů. Pravidelně sdílejte obsah, který osloví vaši cílovou skupinu.
  • Optimalizace webových stránek: Pryč jsou doby, kdy zákazníci objednávají výhradně z desktop počítačů. Nabídněte jim pohodlí a zajistěte, aby byl web vašeho e-shopu responzivní pro mobilní zařízení a uživatelsky přívětivý.

Kontinuální SEO rozvoj je pro udržení konkurenceschopnosti nezbytný v každé zemi, ve které e-shop prodává. Spolu s aktualizací obsahu jej využijete i třeba pro pravidelnou optimalizaci PPC kampaní. Online marketing v maďarštině spolu s výkonnostními PPC kampaněmi a kontinuálním SEO rozvojem realizujeme pro značku Herbatica a její maďarský e-shop www.herbatica.hu. Efektivním nastavením PPC kampaní jsme navýšili konverzní poměr o 7,8 % při současném snížení investic do reklamy o celých 30 %. I při průběžném sledování metriky PNO vidíme, že jsme značce Herbatica zajistili velmi kvalitní a efektivní výkonnostní marketing. Z výsledků je patrné, že e-shopu se v Česku i Maďarsku velmi daří, oslovuje stále více nových zákazníků a navyšuje i počet stálých zákazníků.


Jaké benefity přináší online marketing od NK Expand?

Online marketing od NK Expand přináší e-shopařům řadu výhod, které mohou výrazně přispět k úspěchu jak doma v Česku, tak při expanzi e-shopu do zahraničí.

  1. NK Expand vám pomůže vytvořit cílené kampaně zaměřené na specifické trhy a jejich kulturní prostředí, zvýšit efektivitu marketingových aktivit a oslovit správné zákazníky.
  2. Automatizované nástroje pro správu kampaní a reporting výsledků vám ušetří čas a náklady na online marketing.
  3. NK Expand poskytuje detailní analýzy a reporty, které pomáhají e-shopařům lépe porozumět chování zákazníků a optimalizovat marketingové strategie na základě dat.
  4. Online marketingové strategie mohou být přizpůsobeny specifikům jednotlivých trhů včetně jazykových mutací a kulturních rozdílů, což zvyšuje pravděpodobnost úspěchu na zahraničních trzích.
  5. Specialisté v NK Expand pracují s vícekanálovým marketingem. To zahrnuje využití sociálních médií, e-mailového marketingu, placených PPC kampaní, cenových srovnávačů, e-commerce tržišť (marketplaces) a dalších digitálních platforem pro oslovení co nejširšího publika.
  6. SEO optimalizace pro vyhledávače zvyšuje viditelnost e-shopu v neplaceném organickém vyhledávání v Česku i zahraničí. Specialisté v NK Expand používají nástroje, které pomohou najít ta správná klíčová slova s nejvyšší hledaností.
  7. Pro e-shopaře je často neocenitelné i související odborné poradenství a zkušenosti specialistů z NK Expand v oblasti expanze na evropské zahraniční trhy.

Aby váš e-shop během předvánočního nákupního šílenství získával co nejvíce relevantních návštěvníků, je důležité začít přípravy včas. Optimalizujte, plánujte a integrujte kvalitně připravené a promyšlené online kampaně a strategie. NK Expand pro váš e-shop zajistí profesionální služby online marketingu, které posunou váš e-shop na přední pozice ve vyhledávání. Získáte tak nové platící zákazníky a využijete potenciálu předvánoční sezóny na maximum.

Nečekejte, až předvánoční sezóna vypukne! Připravte se na ni s NK Expand zavčas. Mrkněte na web NK Expand, kde najdete další užitečné tipy pro zvýšení prodejů a optimalizaci vašeho e-shopu. Domluvte si bezplatnou konzultaci a zjistěte, jak optimalizovat váš e-shop pro vánoční sezónu. Ať z ní získáte maximum!

Další článek
Pokrokový lídr v digitálním světě: Připravte svůj e-shop na expanzi do Estonska.