V seznamu objednávek

Přidat objednávku do Balíkobotu můžete v sekci  Objednávky / Seznam objednávek. V seznamu označte položky a vyberte Přidat do Balíkobotu. Více zde.

V detailu objednávky

Do Balíkobotu lze přidávat také z detailu objednávky.

  1. Přejděte do detailu vybrané objednávky pomocí ikonky .
  2. Pokud máte aktivované propojení Balikobot (více zde), zobrazí se v záložce Popis oddíl Balíkobot.
  3. Klikněte na tlačítko + Přidat do Balíkobotu.

Popis balíku

Různí dopravci potřebují popis daného balíku pro různé účely jako např. stanovení ceny dopravy, jak velké auto mají poslat atd. Údaje bývají zpravidla nepovinné. Níže na obrázku je příklad zobrazení okna pro dopravce Česká pošta.

Potíže při přidání do Balíkobotu

Během přidání objednávky do Balíkobotu se může objevit upozornění, že došlo k problému. Důvod, proč se tak stalo a jak problém odstranit najdete v historii objednávky. V detailu objednávky přejděte do záložky Historie, kde si zobrazte odpovídající upozornění. Problém může být v nevalidních informacích v adrese zákazníka atp.

Změna stavu u Balíkobotu

Po přidání objednávky do Balíkobotu se změní stav u Balíkobotu na Připraveno. Objednávka má přiřazeno číslo balíku a je vytvořen štítek. Lze odebrat pro úpravu.

Více o stavech u Balíkobotu najdete zde.

Stav objednávky po přidání do Balíkobotu

Po přidání objednávky do Balíkobotu je možné automaticky nastavit změnu stavu samotné objednávky. Více zde.

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna