Již před pár měsíci jsme spojili síly s velmi zajímavým nástrojem, který se zaměřuje na notifikace na vašem e-shopu. Nabízí tak něco, co v minulosti bylo pro menší nebo střední e-shopy jen těžko představitelné. A to pop-up upozornění o tom, že na vašem e-shopu například někdo nakoupil. Ale také další vychytávky! Tímto směrem se prvotně vydali zejména e-commerce giganti. Určili ale zajímavý trend, který je potvrzen konkrétními výsledky na základě A/B testů. 

Díky naší spolupráci máte teď jedinečnou možnost mít tyto notifikace i na vašem e-shopu UPgates. A zkusit to můžete 14 dní zdarma! Jak Notifikuj do e-shopu nainstalujete? To se dozvíte zde.

Detaily naší spolupráce a maximální využití výhod Notifikuj jsme probrali v rozhovoru s jednatelem a spolumajitelem Notifikuj, Petrem Panznerem. Pokud se chcete dozvědět více, pokračujte k rozhovoru níže.

 

Dobrý den, Petře. Na úvod jsme stručně představili Notifikuj. Můžete nám ale nejen o nástroji, ale i o vás jako firmě, říct trochu více?

Dobrý den, na podzim to budou už dva roky, co funguje firma Notifikuj. Službu jsme uvedli na trh v lednu roku 2019 a neobešlo se to bez komplikací, které by vydaly na pořádně dlouhý a bláznivý příběh. Jsme stále malá, start-upová firma. Základ týmu tvoří dva lidé a vývoj zvládnul jeden jediný programátor, který si díky tomu vysloužil přezdívku MacGyver :-)

S aplikací Notifikuj získávají majitelé e-shopů a webových prezentací možnost ukázat aktivity zákazníků, které by jinak zůstaly skryté. Přes notifikace umožňujeme zobrazit reálné objednávky, množství návštěvníků na určité stránce nebo třeba recenze z Heuréka CZ a SK nebo Zboží.cz.

Velice oblíbenou notifikací jsou také tzv. TOP nabídky, které umožňují v notifikacích zobrazovat vlastní informace, například o výhodné dopravě, o zboží v akci nebo jakékoliv jiné sdělení, které chce daný e-shop aktivně ukázat svým zákazníkům. Nyní nově nabízíme možnost si pomocí A/B testu zjistit, jaký přínos má Notifikuj v konkrétním e-shopu – tedy přesné zvýšení konverzního poměru.

Co vás vedlo k nabídnutí notifikačního nástroje? Vzpomenete si, kdy poprvé vás napadla myšlenka vytvořit Notifikuj?

Sleduji trendy v zahraničí a koncem roku 2017 jsem narazil na nástroj, který tvrdil, že umí zvyšovat konverzní poměr až o 30 %. To mě zaujalo, protože mi to přišlo dost nadsazené a neuvěřitelné. Po důkladnějším prozkoumání a pochopení celého principu, jsem se rozhodl, že něco podobného musím vytvořit pro český e-shopový trh a přidat i něco navíc, něco specifického jen pro naše prostředí. Proto máme v notifikacích česká jména, skloňování měst a obcí nebo napojení na recenze z Heuréka.cz nebo Zboží.cz.

Proč by majitelé e-shopů UPgates měli Notifikuj vyzkoušet? Jaké jsou například nejlepší výsledky některých vašich klientů?

Důvodů k vyzkoušení může být hned několik, ale jeden z nejdůležitějších je, že notifikace pomáhají zvyšovat důvěryhodnost e-shopu. Lidé dostanou potvrzení, že nenakupují sami a že už předchozí zákazníci byli spokojení. To odbourává pochybnosti a zvyšuje chuť lidí nakupovat. A více objednávek znamená i větší obrat.

Zajímavé výsledky má například e-shop Expres Menu. V lednu 2020 vyšla v časopise Marketing a Media případová studie, která představila, jak dosáhli 33,3 % zvýšení konverzního poměru. Mnoho klientů provedlo A/B testy a u některých se konverze zvýšily o 5 %, ale u jiných o 10 nebo 13 %. Zajímavé jsou e-shopy, které i s jednou notifikací dosáhnou změny, například klient z oblasti auto-moto s notifikací Poslední registrace dosáhl 30% nárůst zájmu o své služby.

Finální číslo ovlivňuje více faktorů – od typu produktu až po přehlednost webu, a proto doporučujeme Notifikuj nejdříve na 14 dní vyzkoušet zdarma a vliv notifikací na vlastním webu jednoduše otestovat. V jednom z posledních A/B testů došlo v e-shopu s dětskými kočárky ke zvýšení konverzního poměru o 20.65 %.

 

Kolik klientů aktuálně máte, na které e-shopy se nejvíce soustředíte a pro koho je tak váš doplněk nejvhodnější?

V současné chvíli jsme se přiblížili k hranici 150 klientů. Někteří z nich s námi spolupracují už od začátku a začínají druhý rok, a jiní se po čase deaktivace znovu vrací, což nás těší.

Notifikuj používají e-shopaři v nejrůznějších oborech od hraček, oblečení, módních doplňků, přes online prodej potravin, fitness produktů nebo handmade výrobků, až po bazény, solária, vybavení domu a zahrady. Nelze zatím jednoznačně říci, který obor funguje lépe nebo hůře. Je to spíše o tom, jak majitelé e-shopů znají své zákazníky, a jakými informacemi je přes notifikace osloví.

Naše aplikace pomáhá jak malým, tak i středním a středně velkým e-shopům, ale rozhodně není jen pro e-shopaře. Hodí se pro všechny, kteří chtějí více zaujmout návštěvníky webu a proměnit je v zákazníky. Začít je otázka pár kliknutí. Navrhli jsme vše tak, abyste službu i bez hlubších marketingových a technických znalostí spustili během 15 minut.

Za UPgates si propojení s Notifikuj velmi pochvalujeme a věříme, že spokojenost bude oboustranná. Hlavní je však přínos pro naše klienty, pro vás.

Na kolik vás vlastně Notifikuj přijde? Vše najdete v odkaze zde.

Další články v této kategorii

Kde získat peníze do začátku online podnikání?
Gejza Nagy (CEO, Luigi’s Box): e-shopy se neřídí daty, ale pocity. Naše inteligentní vyhledávání zvyšuje konverze až o 70 %
Pomocí Mergada skoncujete s manuální úpravou feedů ještě dnes
Xemel, specialista na váš feed management
Tomáš Formánek (CEO, Inventoro): dokážeme e-shopům ušetřit statisíce měsíčně
Retino vám ukáže, že reklamace a vratky nemusí být žádná věda. Přihlaste se na webinář zdarma
Expanze - Automatické překlady produktů - Mall Marketplace
O affiliate marketingu s Jánem Makovičem z Affiliate Port
Marek Duda z Retino: k vratkám a reklamacím je třeba postavit se čelem. Dívejte se na ně jako na obchodní příležitost
Tomáš Polák (CEO, Owlcure): Chceme, aby si marketingovou automatizaci mohly dovolit i malé e-shopy
Nadělte si k Velikonocům Balíkobot
Automatický bidding snadno a hravě s BiddingManagerem
Dominika Postavová: Cena je pro zákazníka nejdůležitější faktor. Pricing Fox její tvorbu automatizuje
Využití Messenger zákaznického chatu naplno. Nová spolupráce UPgates a ChatGo
Michal Kopřiva: Twisto Pay. Jednoduché platby na 1 kliknutí
Daniel Havel (CEO, ThePay): Placení musí být jednoduché. Čísla účtu už dneska nikdo přepisovat nechce
Martin Šauer (CEO, Balíkobot): Firmy na expedičních procesech ušetří hodiny denně
O chytrém financování eshopů s Honzou Laštůvkou z Lemonero
Rozhovor: Dalibor Jaroš z Collabimu
Nově napojené Lemonero nabízí chytré financování vašeho eshopu
Zobrazujete zákazníkům co chtějí koupit?
Nová splátková platební brána Cofidis
Rozhovor: Vít Michalek
Nově napojený nástroj Chameleoon
Motivujte zákazníky k nákupu a zvyšte své obraty díky novému UPgates propojení a partnerovi Koloo!
Využijte modul Pokladna naplno díky čtečkám od našeho partnera Sensodroid!
Google: Ušetřete za inzerci v Nákupech díky CSS
Navázání spolupráce s fulfillment společností Skladon
Vlastní sklad a logistika eshopu, nebo outsourcing?
Automatické přeceňování produktů s aplikací Pricing Fox
Nová podoba e-commerce. Spolupráce UPgates a OKTIUM
Platební brána ComGate nově umožňuje opakovat neúspěšnou platbu
Úprava XML feedu (nejen) od dodavatele, automatický bidding i cenotvorba pomocí nástroje Conviu
Máme pro vás bonus od našeho partnera Srovnáme.cz
Napojte si dodavatele a vytěžte maximum ze zbožových srovnávačů díky naší spolupráci s Mergado!
Jak můžete díky Notifikuj nečekaně snadno navýšit konverze svého e-shopu?
UPgates nově propojen s Incomaker!
Spolupráce s Affilate Port
Nová spolupráce s online chatem Lime Talk
Nové partnerství s Foxentry
Jak balit ekologicky a levně? Druhá šance pro kartonové krabice!
Nová možnost exportu produktů na módní srovnávač Modio.cz!
Nová spolupráce se SEMOR
1. miesto v kategórii Prenájom internetových obchodov 2019!
Jak jsme dopadli ve velkém srovnání e-shop řešení?
Google live chat