Pokud potřebujete zákazníkovi zamezit opakované objednání zboží na vašem e-shopu, můžete tak provést pomocí funkce Zablokovaný. Zákazník přitom nemusí mít ani vytvořený zákaznický účet (u zákazníka typu Kontakt). Zablokují se veškeré objednávky pod daným emailem. Kromě této možnosti můžete také ověřovat IP adresu, ze které byla objednávka provedena (více zde).

Postup v administraci

  1. V menu administrace zvolte sekci Zákazníci / Seznam zákazníků.
  2. Klikněte na daného zákazníka.
  3. Sjeďte do oddílu Rozšířené.
  4. Zaškrtněte položku Zablokovaný.
  5. Uložte.

Diskuse
Často se ptáte
Komentáře

aa

Občas máme na eshopu zákazníky, kteří nakupují opakovaně a dobírky nevyzvedávají. Máte na eshopu nějakou funkci, kde bych si takového zákazníka mohl označit a pak bych při vyřizování objednávky viděl, že tento zákazník minule dobírku nepřevzal a chtěl bych po něm platbu předem?

Tým UPgatesAdministrátor |

V takovém případě doporučujeme si u podezřelých objednávek zkontrolovat IP adresu, ze které byly provedeny a zákazníka případně telefonicky kontaktovat. Posup zobrazení IP adresy, ze které byla objednávka provedena najdete v nápovědě.

Další

Nepomohla Vám tato nápověda?

Požádejte o radu zkušené eshopery v UPgates poradně.

UPgates poradna