Jaké jsou minimální požadavky, které byste měli očekávat od svého e-shopového řešení?
E-shop je srdcem vašeho online podnikání. Proto by měl dobře vypadat a hlavně vám perfektně sloužit. Efektivně a bez zbytečných starostí. Splnění takových požadavků ale někdy může být problém. Jaké jsou minimální nároky, na které byste se při výběru e-shopové platformy měli zaměřit?
Opravdu jsou všechny důležité funkce v ceně?
Výchozí ceník e-shopové platformy může na první pohled vypadat lákavě. Dejte si ale pozor na to, co vše v základu dostanete. Základní funkce totiž mohou být za další příplatky.
Neměli byste připlácet za základní funkce jako:
- Hlídací pes
- Hodnocení produktů
- Integrace platební brány (zde pozor i na výši poplatků)
- Slevové kupóny
- Skladové hospodářství (Jedná se o základní předpoklad fungujícího e-shopu Příplatek je zde naprostý nesmysl.)
- Dárky k produktu, nebo objednávce
- Blog
- Propojení na dopravce
Objevte 172 funkcí, které jsou u Upgates v ceně u všech tarifů
Alespoň základní změna vzhledu
Moderní e-shop musí zákazníka zaujmout na první pohled. Univerzální šablona, kterou budete sdílet s tisicovkami další e-shoperů, nikoho nevytrhne. Ještě abyste byli jiní, potřebujete k tomu vhodný nástroj.
Na svém e-shopu byste měli být schopni:
- Změnit základní rozložení e-shopu
- Přizpůsobit barevnou paletu
- Skrýt prvky, které nepotřebujete
- Změnit umístění jednotlivých prvků
- Zajistit dobré zobrazení i na mobilních zařízeních. Pro telefonu a další byste měli být schopni i upravovat jednotlivé části e-shopu zvlášť
Objevte přednosti modulu Designer od Upgates
Dostatečné propojení na důležité nástroje včetně dopravců
Úspěšný internetový obchod se většinou neobejde bez napojení na další nástroje. Ty vaše produkty vystaví mimo váš e-shop a pomůžou vám prodávat více. Stejně jako mít pořádek v papírech.
Od svého řešení vyžadujte:
- Dostatečné množství doplňků na nástroje třetích stran
- Generování dat pro srovnávače minimálně každý den (existují platformy, kde v základním tarifu můžete data synchronizovat pouze jednou za 14 dní. To je v reálném provozu e-shopu nepoužitelné.)
- Po úspěšném rozjezdu e-shopu oceníte i veřejné API napojení
- Import i export dat by měl být dostupný i automaticky (Ani tady nejde u každé e-shopové platformy o samozřejmost)
- Rychle a na pár kliků musíte být schopni dodat také data o objednávkách do systémů dopravců
Prozkoumejte možnost propojení, které vám dává Upgates
Podpora k dispozici kdykoliv potřebujete
Každý majitel e-shopu potřebuje občas poradit, nahlásit chybu, nebo se v něčem ujasnit. Proto musíte mít bezproblémový přístup k zákaznické podpoře. Pokud v ceníku poskytovatel rovnou tvrdí, že vám je schopen na podpoře věnovat jen omezený čas, je to problém.
Od svého řešení vyžadujte:
- Zákaznickou i technickou podporu kdykoliv potřebujete
- Možnost osobní konzultace
- Dostatečná znalostí báze nápověd a dalších vzdělávacích článků.