Tento článek byl vytvořen před více jak 2 roky a může obsahovat zastaralé informace.

V detailu objednávky klikněte na tlačítko E-MAIL a vyberte z možnosti systémový email, který chcete posílat. Případně si vytvořte vlastní. Zobrazí se okno s formulářem pro zaslání emailu zákazníkovi.

Ve formuláři máte již předepsané údaje o zákazníkovi, případně váš podpis, který si můžete upravit v Nastavení / Základní / Nastavení obchodu. Do přílohy je možné přidat soubor nahraný z vašeho počítače a dále dokumenty daného případu. Pokud není vybraný dokument vygenerovaný, bude dogenerován zároveň s odesláním emailu. Fakuturu, dobropis a účtenku lze poslat pouze tehdy, pokud jsou již vygenerovány.

Systémové emaily

Abyste nemuseli stále vytvářet stejné nebo podobné emailové zprávy, můžete si vytvořit šablonu Systémového emailu. Ta se dodá do nabídky e-mail v detailu objednávky.

V systému jsou již některé systémové emaily přednastavené. Jsou navázány na konkrétní události probíhající v e-shopu. Např. zákazník objedná v košíku, registruje se, pošle si zapomenuté heslo atd. Pokud budete chtít nastavit nové šablony systémových emailů nebo upravit ty stávající, přejděte do Nastavení / Emaily / Systémové emaily.

Diskuse
Často se ptáte