Marketplace - administrace profilu partnera a jeho funkce
Na Marketplace můžete nabídnout své služby potenciálním zákazníkům a snadno rozšířit svou klientskou základnu.
Partnerský účet, který na Marketplace získáte, vám umožní spravovat portfolium vašich služeb a vytvářet nabídku propojení Upgates na externí systémy formou ověřených doplňků. Současně také budete moci získávat a spravovat své provize za zákazníky, které k nám přivedete.
Registrace na Marketplace
Registrujte se následujícím postupem:
- V horním menu stránky Upgates klikněte na záložku Podpora a znabídky vyberte Marketplace
- V hlavičce stránky Marketplace klikněte na odkaz Přihlásit.
- Na stránce, která se vám zobrazí, klikněte na odkaz Začněte zde!
- V nově otevřené stránce vyplňte své údaje a odsouhlaste obchodní podmínky.
- Pokud chcete využívat všechny funkce Partnerské sekce, pak musí být vybrán typ účtu Agentura. Typ účtu Uživatel slouží pouze ke správě přiřazených Doplňků.
- Klikněte na tlačítko Registrace.
Poté budete se zadanými údaji automaticky přihlášeni do klientské sekce Marketplace.
Přihlášení na Marketplace
Na Marketplace se lze přihlásit následujícím postupem:
- V horním menu stránky Upgates klikněte na záložku Podpora a znabídky vyberte Marketplace
- V hlavičce stránky Marketplace klikněte na odkaz Přihlásit.
- Na stránce, která se vám zobrazí, vyplňte své přihlašovací údaje do Marketplace.
Partnerský program
Jako partner Upgates můžete využívat výhody našeho partnerského programu. Více zde.
Údaje pro partnerský program
Pro využití provizního systému je potřeba doplnit veškeré údaje. Pokud je nemáte vyplněné, systém na tuto skutečnost upozorní.
- Na úvodní stránce Přehled v administraci Marketplace klikněte v levém menu na sekci Můj profil.
- Na stránce svého Profilu doplňte své IČO v oddílu Provize do pole IČO vaší společnosti.
- V otevíracím menu Měna vyberte měnu, ve které se mají vyplácet provize.
- Provedené změny uložte.
Vytvoření e-shopu v partnerském programu
Pro získání provizí z vytvořeného e-shopu v rámci partnerského programu je potřeba provést založení e-shopu s využitím speciálního tokenu. Každá agentura má svůj unikátní token, který je stejný pro všechny e-shopy vytvořené touto agenturou.
Vytvoření e-shopu z administrace Marketplace
V administraci Marketplace účtu je přímý odkaz na založení e-shopu s tokenem vaší agentury:
- Přejděte do sekce Partnerský program / Partnerská stránka.
- V oddílu Vytvořit partnerský eshop ručně klikněte na odkaz + Vytvořit e-shop a získat provize.
- Budete přesměrováni na hlavní stránku Upgates.
- V hlavičce stránky klikněte na tlačítko Vytvořit e-shop.
Vytvoření e-shopu pomocí odkazu
V administraci Marketplace je připraveno několik verzí odkazu pro vytvoření e-shopu. Tento odkaz můžete umístít na své stránky, zaslat zákazníkovi apod.:
- Přejděte do sekce Partnerský program / Partnerská stránka.
- V oddílu Referral odkaz si vyberte odkaz, který vyhovuje vašim požadavkům.
- Pokračujte od kroku 3 v popisu výše.
Přehled e-shopů v partnerském programu
V administraci Marketplace přejděte do sekce Partnerský program / Moje eshopy. Zde vidíte přehled e-shopů, které byly registrovány pod vaší agenturou.
Detaily provizí konkrétního e-shopu si zobrazíte kliknutím na název e-shopu nebo na ikonu tužky v pravé části.
V pravé části jsou k dispozici navigační ikony:
- Zobrazí detail provizí daného e-shopu.
- Přesměrování na administraci e-shopu.
- Přesměrování na hlavní stránku e-shopu.
Vyplatit provize
Za e-shopy založené s tokenem vaší agentury a za svá propojení si můžete po splnění podmínek nechat vyplatit provize.
O vyplacení můžete požádat v sekci Partnerský program / Vyplatit provize:
- Klikněte na tlačítko Vyplatit provize.
- V dalším kroku budete informováni o detailech, se kterými nám vystavíte fakturu.
- Tuto fakturu vám proplatíme.
Historie
V sekci Partnerský program / Historie se ukládá historie ohledně e-shopů registrovaných pod vaší agenturou.
Marketplace - poptávky a hodnocení
Sekce Marketplace / Poptávky je určena pro správu poptávek po vaší nabídce služeb.
Kliknutím na pole zákazník nebo na ikonu tužky v pravé části seznamu poptávek se zobrazí vyskakovací okno s detaily poptávky, ve kterém lze novou poptávku přijmout, nebo neakceptovat.
V seznamu zobrazených poptávek lze také filtrovat podle jejich stavu (Doručená/Neakceptovaná/Přijatá), případně hromadně mazat.
V sekci Marketplace / Hodnocení se shromažďují hodnocení vaší agentury ze strany zákazníků.
Kliknutím na pole hodnotil nebo na ikonu tužky v pravé části seznamu hodnocení se zobrazí vyskakovací okno s s možností na hodnocení reagovat zprávou.
Doplňky - založení a správa
V partnerském programu lze nabízet pro Upgates e-shopy rovněž ověřená propojení (na účetní systémy, informační systémy apod.). Seznam těchto propojení je uveden v sekci Doplňky / Moje doplňky.
Můj profil - údaje o agentuře a její nabídka
V této sekci se nachází několik oddílů:
- Hlavní: Základní údaje o vaší agentuře a možnost změnit si jazyk a heslo pro administrační rozhraní Marketplace.
- Provize: V tomto oddílu je možné vyplnit údaje, které jsou potřeba pro vyplácení provizí z Marketplace. Také je zde k dispozici token vaší agentury.
- Marketplace profil společnosti: Detaily o vaší agentuře, které se budou zobrazovat na Marketplace.
- Kategorie inzerce: Zde přidáte kategorie Maretplace, ve kterých budete prezentovat svou agenturu.
- Nabídky: Konkrétní nabídku služeb vytvoříte a povolíte ke zveřejnění zde.
Proto, aby byla vaše agentura na Marketplace viditelná, je nutné mít vyplněnu alespoň jednu nabídku služby a mít zvolenu alespoň jednu kategorii pro zobrazení profilu na Marketplace. Profil agentury musí být zároveň úplný a schválen administrátorem Marketplace.
Profil, do kterého se uživatel nepřihlásí déle než rok, je automaticky na Marketplace skryt.
Nabídky
V této sekci lze vytvořit nabídku služeb, která se zákazníkovi zobrazí po kliknutí na profil agentury. Nabídka služeb je prezentováná výpisem a u jednotlivých služeb lze zobrazit jejich detail.
Nabídku služby v administraci vytvořte přes levé menu: Můj profil -> Nabídky -> Přidat
Již vytvořené nabídky lze editovat kliknutím na ikonu tužky v pravé části seznamu nabídek.
Při vytváření nebo editaci nabídky lze zaškrtnout pole Zobrazit nabídku v profilu a tím určit, zda je nabídka veřejná, či nikoliv.