Koloo je nově propojeno s e-shop systémem UPgates. Je to jednoduchý, ale velmi účinný marketingový nástroj. Pomocí widgetu "kolotoče slev" díky němu můžete na svém e-shopu zákazníkům nabídnout možnost vytočit si slevové kupóny apod. Výherní slevové kupóny se pak jednoduše automaticky odešlou na emailovou adresu výherce. Stačí si jen jednoduše spárovat kupony vytvořené v administraci e-shopu a v administraci Koloo. To vše uděláte dle návodu zde. Tím vším uživatele motivujete k nákupu a pravidelným návštěvám e-shopu. A to není zdaleka všechno. V souladu s GDPR vám Koloo pomůže také získat kontakt na daného zákazníka, který můžete dále využít například pro potřeby email marketingu. 

Jak může výherní Koloo vypadat na vašem e-shopu?

Na stovky způsobů. U vzhledu toho lze nastavit mnoho a je jen na vás, jaká bude výsledná podoba widgetu výherního kola. U všeho si můžete nastavit barvy, sytosti, témata, vlastní nebo hotová pozadí. Vybrat můžete z mnoha hotových designů. Vyhrát si s grafikou kola můžete podobně jako s e-shopy UPgates v modulu Designer. Na obrázku níže pak můžete vidět, jak Koloo může vypadat v praxi. 

A co všechno jde u výherního kola nastavit?

Výborná je možnost nastavení textů. Například u akčního tlačítka k roztočení kola, ale také znění výherních, nevýherních zpráv nebo zprávy po vytočení nového pokusu. Dál je možnost nastavit různé efekty widgetu, dobu paměti výhry a mnoho dalšího. 

Co je ale nejzásadnější je konfigurace prvků výherního kola a tlačítek. Vše si můžete poskládat dle sebe a zvolit libovolný počet výherních polí a také hodnot slevových kupónů. Stačí mít v daném poli vložené čísla kupónů vytvořených v administraci e-shopu. Neméně důležité je určení koeficientu pravděpodobnosti. Prostě máte vše ve svých rukou a můžete si s výherním kolem detailně vyhrát

Používají Koloo známé a velké e-shopy? 

Rozhodně. Tento marketingový nástroj využívá například e-shop Okay, Eta, TS Bohemia nebo Trenýrkarna. Ale Koloo není zdaleka jen pro velké e-shopy. Vyjít vás totiž může jen na pár stovek měsíčně. Koukněte na ceník na stránkách a uvidíte. 

Koloo vám umožní jednoduše motivovat zákazníky k nákupu a rozšíří povědomí a zájem o věrnostní systém vašeho e-shopu. Ten může být jedním z tahounů zvyšování prodeje. Zároveň napomůže získávání kontaktních údajů návštěvníků vašeho e-shopu. Vy je pak můžete jednoduše oslovit například newsletterovou kampaní.